12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ben je gelijk effe klaar mocht je willen gaan overklokken
voor rond de 65-70 euro heb je een Alpha Pal 8045 met een goeie fan deze cooler komt meestal uit de bus op #3
voor rond de 55-60 euro heb je een ThermalRight AX-7 met een goeje fan, deze komt in best veel reviews tussen de Swiftech en de Alpha in. Dus als je kijkt naar prijs/prestatie dan is denk ik de ThermalRight de beste cooler om te kiezen, maar deze is in nederland moeilijk te krijgen (iig voor een normale prijs dan)
Arrows are made to fly, so are aeros.
Op deze link vindt je de HHC-L61
En hier de HHC-001
Wil je helemaal alles eruit halen wat er in zit, moet je wel even Artic Silver III koelpasta kopen, die schijnt top-of-the-bill te zijn bij pro-overclockers
[ Voor 0% gewijzigd door Silentpuma op 31-07-2002 20:49 . Reden: spelfoutje ]
Use the Search Luke...
even je berichtje geedit naar mijn ideeVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:06:
Alpha pal 8045 met Ys-tech fan (120mm)en arctic silver 3
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

prima koeling en nog best wel mooi ook
€43,50 bij MyCom
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Ik vind de Volcano 7+ mooier. En wat is daar mis mee dan? Ik hoef niet het beste van het beste maar wel een goeie, en eentje die er vet uit ziet..
http://www.reviewmakers.com/showdoc.php?review=35&pg=6
De volcano heeft gewoon een redelijke prijs, en koel goed voor die prijs. En heeft verder nog zo'n schakelaartje waarmee je 3 standen kunt kiezen. Wel zo makkelijk.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Die coolermaster is leuk voor gemiddelde koeling, de TT7+ is veeeel te lawaaierig voor wat hij presteerd. Die zalman...tja, prutsding(die hier staat dan he). Een boxed koeler??? LOL!
De topicstarter heeft het over een zeer goede koeler. Dat zijn de bovenstaande dus niet!
Welke zijn dan wel goed? Lees de post van Screwdriver2k1. Dit zijn stuk voor stuk koelers die goed koelen en met een stille fan alle bovenstaande koelers verslaan. En dan nog even dit: als je een koeler jiest is het niet de bedoeling dat je hier een topic opent. Je moet reviews gaan lezen en gaan zoeken! Waarom? Als jij hier post komt "pietje" vertellen dat zijn koeler het beste is. Nou, daar heb je veel aan..
Edit: Ow ja, een koeler die mooi is koelt niet per se goed
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 11:12:
Wat een geblaat zeg! Waarom noemen mensen gewoon maar wat?
Die coolermaster is leuk voor gemiddelde koeling, de TT7+ is veeeel te lawaaierig voor wat hij presteerd. Die zalman...tja, prutsding(die hier staat dan he). Een boxed koeler??? LOL!
De topicstarter heeft het over een zeer goede koeler. Dat zijn de bovenstaande dus niet!
Welke zijn dan wel goed? Lees de post van Screwdriver2k1. Dit zijn stuk voor stuk koelers die goed koelen en met een stille fan alle bovenstaande koelers verslaan. En dan nog even dit: als je een koeler jiest is het niet de bedoeling dat je hier een topic opent. Je moet reviews gaan lezen en gaan zoeken! Waarom? Als jij hier post komt "pietje" vertellen dat zijn koeler het beste is. Nou, daar heb je veel aan..
Edit: Ow ja, een koeler die mooi is koelt niet per se goed
Ik beh het er helemaal mee eens ..
Mijn AX-7 doet het perfect met een Delta 80HP @ 7v
Mijn oude PAL8045 met delta 80MP deed het ook leuk, maar die AX-7 doet het beter bij mij.
[offtopic]
Fewture, je hebt mail
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Waar dan? Kzie niksTheDarkLord666 schreef op 01 augustus 2002 @ 11:53:
[...]
KNIPPERDEKNIP!
[offtopic]
Fewture, je hebt mail
Edit: van de IA in CME? Die had ik gister al
Verwijderd
Neem een oude radiator oid, goed pompje, simpele waterslang paar oude PSU fans voor de radiator en een zelfgemaakt waterblokje. Ben je voor een paar tientjes echt wel klaar.
Ik heb hier een watergekoeld systeem voor minder als 20 euro incl reservoir, pomp, blok maar geen radiator. De Celeron 466@566 kan de hele dag full speed lopen zonder problemen door hitte.
Verwijderd
Verwijderd
Het verschil tussen de Alpha en Swiftech icm met Delta HP is 1 graad. Dan maar Alpha gezien de prijs. De AX7 presteerd 2 a 3 graden beter dan de Alpha. Maar het zit zo dicht bij elkaar dat het eigenlijk geen reet uit maakt.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:36:
Alpha Pal 8045 (of als je meer geld hebt een swifttech) met een adjustable cristal led 80 mm fan, dat ruled pas!!
Ik heb bijv mijn Alpha gepolijst (standaard zitten er ringen van het frezen op de onderkant) en meer spacers gebruikt zodat hij harder op de core duwt. Mijn specifieke Alpha presteerd dus weer beter (en behoorlijk ook! 6 a 7 graden tov standaard) dan de AX7 of Swiftech. Deze laatste koelers kun je niet meer polijsten (zijn al als een spiegel namelijk).
Zo dan heb jij een geille cooler
Ontopic: gebruik gewoon zilver pasta ( en haal met wasbenzine die sticker er af op je cooler, want twee cool pasta's werken niet echt)
[ Voor 0% gewijzigd door Splasher op 01-08-2002 23:58 . Reden: sorry zag een typo ]
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.