AAAh help Hauppauge

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn net gekochte hauppage theatre tv radio kaart. hij mist de kabel van de audio :'(

ik heb hem overgekocht van iemand maar hij beweert dat hij em ook niet meer heeft, ik heb em zeer goedkoop en in zeer goede staat gekregen dus wa sik niet vanplan op hem terug te komen...

weet iemand misschien waar ik aan zo'n kabel kan komen. het lijkt een beetje op een s-video plug maar dan is 8 polig en zitten er 4 tulp pluggen en 1 stereo stekker aan. ik heb al bij elektronika zaken nagevraagd en bij de hauppauge mensen geinformeerd. maar zij verwijzen me naar de duitsers... voor iemand met een fiets ver weg en zeker voor 1 kabeltje...

help ik hem em echt nodig want ik ben bezig met video editting en ik kan dus nu niet verder. ik had die oude ruk kaart eruit geflikkert zodat deze erin kon en nu ik kijk naar de mogelijk heden met deze moe tik gewoon echt die kabel hebben.....

8)7 ik kan mezelf wel meppen ik koop voortaan alles gewoon in de winkel

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

Kan je een plaatje van de connector opsturen, misschien kan ik wat vinden.
De Video stekkers zijn namelijk meestal 4 of 6 polig.
Kan je ook een afbeelding van het aansluitschema opsturen, wat er op de verschillende stekkertjes wordt aangesloten.
Bij Hauppage zag ik een mini-jack voor geluid, de andere 4? video, links, rechts?
Mag ook op mijn E-mail corpronk@msn.com

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
haha ik heb nu met een cd touwtje binnnen in mijn pc het geluid kunnen doorlinken naar mijn aux van mijn geluidskaart en het werkt... nu alleen nog fatsoenlijke progjes om tv mee te kijken want die meuk van hauppauge is niet alles..

toch bedankt

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

8)7 is wel van toepassing hier ja ;)

Dit topic is gesloten.