HandyDrive USB stick vragen

Pagina: 1
Acties:

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 21:35
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om data altijd bij me te hebben zoals m'n mailfile en eventuele id's. Ik heb ooit eens gezien dat er geheugen sticks zijn die je in je USB poort kan stoppen zodat je een extra harde schijf erbij krijgt...

Heeft iemand ervaring me dit soort dingen, zijn er bijvoorbeeld nog drivers nodig?

Thnx

iRacing Profiel

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
weekendploeg schreef op 31 juli 2002 @ 17:47:
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om data altijd bij me te hebben zoals m'n mailfile en eventuele id's. Ik heb ooit eens gezien dat er geheugen sticks zijn die je in je USB poort kan stoppen zodat je een extra harde schijf erbij krijgt...

Heeft iemand ervaring me dit soort dingen, zijn er bijvoorbeeld nog drivers nodig?

Thnx
Ik heb er wel ervaring mee, ze waren eerst in de aanbieding bij de MyCom-actie (16MB, dat was een echte HandyDrive) en ze doen het best goed. Je hebt wel drivers nodig, maar ik geloof dat ze standaard ook in Windows XP zitten. De drivers hoef je dus maar een enkel maal te instaleren op elke computer waarin je je Handydrive stopt. Ze werken idd. net als een HD onder Windows.

• labooh
mmm, ok.
ik heb er dus wel eentje nodig met 128 mb en zonder dat je drivers nodig hebt...
Ik moet zonder drivers te installeren op elke w2k of XP machine kunnen werken met zo'n ding. I kan niet eerst even op alle pc's drivers installeren, si me teveel werk...

iRacing Profiel

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 20:58

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je hebt drivers nodig als je een OS onder Win '98 SE hebt (NT4/'95/'98). Daarboven zitten de drivers voor removable storage al in het OS ingebakken.
En ook in de nieuwere linux-kernels zit support voor removable storage ingebakken...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Titelchange

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik heb er een (Apacer USB HandyDrive) en hij bevalt prima, je hoeft idd geen drivers te installeren onder win2k en Xp, maar ook niet bij MacOS9 en X. Allemaal uitgeprobeerd... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• labooh
GoldieLox:

Waar heb je die vandaan en hoe groot is de capaciteit?

iRacing Profiel

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Alleen de nieuwere zijn "driver-loos". Let daar wel even op. Wel geinig, met sommige moederborden kun je zelfs booten vanaf USB drive. Heb er nu wat rescue-zut op staan, gaat als een speer :)

Verwijderd

ze zijn er toch ook al van 1gig + :?

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Jawel, maar je hebt er ook zo ongeveer €1gig+ voor nodig :P
Pagina: 1