De firma waar ik werk, had vroeger 2 merken : Soltek & Asus.
De S7 bordjes van Soltek ( SL-54U5 ) waren dik OK : goedkoop, "stabiel", ... ('t was voor de cheapo upgrades naar K6 cpu, dus HEEL veel moest je er niet van verwachten).
De eerste lading Slot A bordjes waren slecht, de 2de lading was OK.
De eerste lading Socket A bordjes, waren slecht. Dan zijn ze naar de SL-75KAV gestapt en deze borden waren SUPER. Met de nieuwe generatie athlon's was dit in begin LANG wachten op een oplossing.
Soltek heeft dan ondertussen ook DDR bordjes uitgebracht : SL-75DRV -> elk verkocht moederbord hebben we moeten omruilen. We zijn toen overgestapt naar DRV2 maar dit was ook niet altijd alles. Daar we er zelf zoveel tijd in staken, hebben we besloten om te stoppen met de AMD-reeks van Soltek. We hebben sindsdien (nog niet zo heel lang geleden) de Asus A7S333 bordjes. Goedkoper van Soltek en toch beter kwaliteit (al ben ik geen SiS voorstander).
Verder hebben we soms nog wat intel versies van hun mobo's. ( de SL-85 reeks geloof 'k )
't Rare was dat we nooit geen last hebben gehad met intel versies en altijd met AMD versies.
Klinkt misschien alleen maar negatief, maar zo kan ik van Asus ook wel wat vertellen hoor

(A7V266-E , daar hebben we ook een ganse lading slechte bordjes van gehad)
Als je gewoon heel veel bordjes afneemt zal de uitval (jammer genoeg) ook groter zijn dan dat je om 3 jaar 1 bordje koopt.