Processor ventilatoren maken klere herrie!!

Pagina: 1
Acties:

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb een dual fan iceberg cooler op m'n athlon zitten en die maken toch effe een partijtje herrie.... (denk aan zo'n grote ventilator die je gebruikt om je zelf te koelen in de zomer).

Ik word er nu zo lang doodziek van.. is dit normaal of heb ik dit weer... :(

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:18
Is normaal..
mijn Globalwin maakt je ook doof...

Verwijderd

Nou zon cooler hoeft nog niet zo duur te zijn om te vervangen. 20,- ongeveer. Sommigen reken trouwens ook 38,- voor hetzelfde ding....

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:38

momania

iPhone 30! Bam!

Ach, wat is herrie??

'k Heb naast de usual CPU cooler ook nog een server fan, een slot-cooler en een front-side HDD-cooler... :o

Als ik me puter aanslinger is het net of er een boeing vertrekt :)

Je raakt er wel aan gewend

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• pj
  • Niet online
Tja.. toen ik een beetje zat te internetten en te gamen vond ik het ook niet zo erg...

Maar nu ik alleen nog maar tijd heb voor serieuze :9~ dingen kan ik mezelf nauwelijks meer horen denken.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Sorrie dat ik het zo zeg maar die Dualfan Iceberg is echt crap. Ik heb zo'n ding wel eens in actie gehorod en das echt niet normaal.

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:18
Beter zet je er dan een weerstandje tussen..
Kan je hem wat langzamer laten draaien..
Ik ben zelf ook zoiets aan het maken voor al mijn fans..
vooral die delta 120 maakt een pokkeherrie...

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
Heerlijk is dat geluid, zonder m'n koelertje aan kan ik niet slapen :):):):)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

De - van een 12v fan aan de +5v helpt ook wel om ze stiller te krijgen (meeste 12v fan's, zekere de grotere draaien nog wel op 7v namelijk)

Laat maar.. .

• Bigs
  • Niet online
Ik heb een Coolermaster HD koeler (oud model met 2 fans) en die maakt echt pas een kolereherrie niet normaal. Die maakt in zijn eentje net zoveel herrie andere kast met 2 processorfans en 2 8cm fans en 1 9cm fan.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Wat dacht je van de Alpha P3125 S + 2 Delta AFB 60HP Dat is pas noisy Wel super die Delta fannen wat een windmolens zeg.Straks wil ik alleen nog maar Delta's in mijn case en dan doe ik die Sunon's van de hand dus iemand ....... ??

• pj
  • Niet online
Tja.. daar had ik ook al over na gedacht om de 5 volt op de - pool te zetten... Maar ik durf dat niet zo goed. Ik ben bang dat de fans dan te warm worden. En weet niet zeker of ze nog wel goed genoeg koelen voor een athlon 650@750.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Gewoon een zooi eierdozen eromheen bouwen :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Hoe kan je de boel wat geluidsstiller maken? Ik ben van plan om 4xDelta 120mm en 2x60mm en 2x80mm Delta fans te monteren in mijn nieuwe kast en dat zal me een partij herrie gaan geven..... is dat een beetje in te binden? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1