Red Alert 2 Installatie Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ik heb RA2 (legaal) gekocht, ik probeerde hem te installeren (ging al wat langzaam), maar op ongeveer 80% kreeg ik de foutmelding "Could not read from ra2.mix" Ik heb maar op continue geklikt ( de andere optie was cancel ;) ) Maar bij 100 % liet hij nog steeds die dia's van die wapens/voertuigen zien. Ik ben maar even gaan eten en heb hem aan laten staan, maar hij was erna nog steeds niet klaar. Ik heb via ctrl-alt-del het installatieprogramma maar afgesloten, en in de RA2 map op mijn harde schijf stond slechts 2 files:language.mix (51.861 kb) en ra2.mix (191.520 kb), en 2 lege mappen: rmcache en taunts.
Ik draai op deze pc windows XP.
Kan iemand hiermee helpen, want het is nogal frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Al geprobeerd overnieuw te installeren?

:?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien was het ff een foutje van je cd-rom speler dat die af en toe wel eens hapert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Maak er eens een image van met nero ofzo en extract die image met isobuster. Probeer hem dan vanuit een dir te installen ofzo.....ik zeg ook maar wat. 8)7

* max heeft een paar biertjes op.

/edit

Probeer eens vanuit een brander te installen. die lezen vaak wat nauwkeuriger dan gewone cdrom spelers.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

ff restarten die PC en opnieuw proberen. Als je hem installeert via je DVD-rom, probeer ook eens via je brander te installen als dit probleem blijft voorkomen. (works for me ;) )

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

DVD spelers lezen idd sommige cd's een beetje klote af :( maareuh topic starter wat is je systeem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 01:24
mis hier toch een belangrijk punt. Misschien zit er vuil op de cd-rom of zit er een krasje op?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluim
Ik heb een Pentium 4 200 GHz met 248 mb RAM, een Toshiba DVD-Rom SD M1612 en een Intel 82845 G/GL Graphics Controller. Direct X 8.1 is geinstalleerd.
Opnieuw opstarten had ik al geprobeerd, werkt niet.
En RA staat niet toe dat je hem vanaf je brander installeert. (in de readme file staat ook dat je hem moet installeren op je "eerste" cd-rom, bij mij dus E: en daar staat de DVD-Rom op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluim
en nee, er staat geen krasje op, en ik heb hem grondig schoongepoetst :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 21:56
Probeer eens cd 2 ( ligt eraan welke cd je erin hebt gedaan Allies of Soviet ) heb ik ook met 1 cd maar de andere cd werkt wel ... op allebei zit dezelfde install dus .... probeerse

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Misschien de hele cdrom gewoon naar je harde schijf kopieren en daarvandaan installeren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:10

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

wduim schreef op 31 juli 2002 @ 20:47:
Ik heb een Pentium 4 200 GHz met 248 mb RAM, een Toshiba DVD-Rom SD M1612 en een Intel 82845 G/GL Graphics Controller. Direct X 8.1 is geinstalleerd.
Opnieuw opstarten had ik al geprobeerd, werkt niet.
En RA staat niet toe dat je hem vanaf je brander installeert. (in de readme file staat ook dat je hem moet installeren op je "eerste" cd-rom, bij mij dus E: en daar staat de DVD-Rom op...
Das lekker snel 200 Ghz :), maarre ik heb had zelfde probleem, toen kopietje van iemand anders gebruikt deed ie t wel :?, had hem wel vanaf zijn hdd gedraaid kan idd proberen eerst cd op je hdd te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluim
ZUCHT, De installatie is gelukt (ik heb de hele cd naar mijn harde schijf gekopieerd, vervolgens geinstalleerd met CD 2, dat kon nu opeens wel, en hij installeerde hem. Ik blij. Maar wat blijkt? Ik heb te vroeg gejuicht. Ik wil RA2 starten, blijft het ''startscherm' in beeld staan (weetjewel vierkantje dat niet het hele scherm vult met RED ALERT 2 erop). Ik heb het geprobeerd met beide cd's maar hij blijft hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
zijn er hardware conflicten in je systeem? (apparaatbeheer)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluim
nee alles werkt zoals het hoort, is ook net een nieuwe pc, ik heb nog geen (serieuze) foutmelding gehad op deze RA2 foutmelding na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer anders ff een NO-CD hack want misschien is er iets mis met die CD's en als dat niet werkt dan weet ik het niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Uh, mail ff naar westwood, vraag of ze dit probleem kennen. Zo ja dan krijg je het antwoord wel. Zo nee, vraag of ze jou nieuwe cd's toesturen als jij de jouwe eerst naar hun heenstuurd. Doen ze meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eventueel even proberen van de andere cd te installeren (je kan van beide cd's het spel installeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

http://westwood.ea.com/ga...rt2/english/tech_set.html

kijk hier ff rond.. misschien meerdere mensen met dat probleem...

Er was zelfs een regeling, dat als je probleem echt über-vaag was, dat ze dan je hele computer ophalen of dat je hem opstuurt en dan kijken ze hem helemaal na... en als ze dan het probleem hebben dan kreeg je geloof ik een geforce X (x staat voor 1 of 2 of 3 :P ) kweet niet meer precies....

maar kijk iig hier ff: http://westwood.ea.com/ga...rt2/english/tech_set.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Solid Seal schreef op 01 augustus 2002 @ 20:45:

Er was zelfs een regeling, dat als je probleem echt über-vaag was, dat ze dan je hele computer ophalen of dat je hem opstuurt en dan kijken ze hem helemaal na... en als ze dan het probleem hebben dan kreeg je geloof ik een geforce X (x staat voor 1 of 2 of 3 :P ) kweet niet meer precies....

maar kijk iig hier ff: http://westwood.ea.com/ga...rt2/english/tech_set.html

Dat was met systemen met een AMD, die dingen sprongen spontaan terug naar de desktop als je RA2 zat te spelen, Westwood kwam er maar niet uit. Toen hebben een paar fan's hun computers opgestuurd, Westwood heeft het probleem gefixt en de eigenaars van de opgestuurde computers kregen een geforce 2 of 3 (1 van die twee, weet niet meer welke).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solid Seal schreef op 01 augustus 2002 @ 20:45:

Er was zelfs een regeling, dat als je probleem echt über-vaag was, dat ze dan je hele computer ophalen of dat je hem opstuurt en dan kijken ze hem helemaal na... en als ze dan het probleem hebben dan kreeg je geloof ik een geforce X (x staat voor 1 of 2 of 3 :P )

WIe is er nou weer niet blij als ie een GeForce 1 krijgt...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-10 14:07
Ik kon niet installeren, maar nadat ik DMA aangezet had op cdrom deed ie het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt volgens mij aan je cd's te liggen. Als je het pas gekocht heb, ruilen! Anders zoals andere al zeiden, maak een copy ervan en probeer dat eens.

btw heb ook een vaag probleem. Als ik redalert 2 yuri revenge speel krijg ik best wel vaak een "red ping" en ping over de 1000ms volgens het spel, maar mijn verbinding is gewoon goed. geen firewall, xp firewall ook al uit maar toch nog steeds rood waardoor ik vrij vaak gekickt wordt.... iemand anders die dit ook heeft (gehad)?
Pagina: 1