http://www.kishan.nl/reality.jpg
2 minuten werk, :P( heb namelijk niks te doen )
2 minuten werk, :P( heb namelijk niks te doen )
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 13179
Erg goedPatrickPietens schreef op 20 augustus 2002 @ 21:23:
hier is mijn reply ... eentje voor een website waar ik op dit moment mee bezig ben; dit is de splash (hoewel ik een schijt hekel aan splash schermen heb)...
[...]
't onderstaande beeld is een foto van de groep indezelfde stijl, waarschijnlijk gebruiken voor desktop of iets dergelijks. op http://www2.hku.nl/~patrick/1/site.jpg staat het vervolg op het splash scherm. Deze is echter erg groot, vandaar even de link alleen geplaatst!!!
---
Larkie, een vraag: kom jij uut Grun?!?!?
Anoniem: 26783
Anoniem: 10155
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 23097
Anoniem: 41237
Anoniem: 27983
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 44573
oef, erg mooi db, m-maybe zegt me weinig, kun je er wat over vertellen?Dark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 13:29:
mooie afbeelding
Eens wat heel anders van mij. Misschien zegt het woord m-maybe... iemand wat?Enfin, het is een vrij oude stijl (jaren 60-70), ik heb er mn eigen draai en een vleugje Keith Haring aan gegeven. Het heeft twee manieren van interpretatie, maar dat is voor iedereen weer anders.
Anoniem: 9542
Andy WarholDark Blue schreef op 25 augustus 2002 @ 13:29:
[afbeelding]
Eens wat heel anders van mij. Misschien zegt het woord m-maybe... iemand wat?Enfin, het is een vrij oude stijl (jaren 60-70), ik heb er mn eigen draai en een vleugje Keith Haring aan gegeven. Het heeft twee manieren van interpretatie, maar dat is voor iedereen weer anders.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
teveel zooi, te weinig tijd
Anoniem: 523
De schaduwen van de broek kloppen niet echt.Dark Blue schreef op 26 augustus 2002 @ 20:56:
[afbeelding]
Weer eens een creatie van mij, same kind of style, different shit. Dit is meer ironisch bedoeld. Nouja, dat kun je aan de titel al een beetje zien...![]()
En ja, ik weet dat de schaduwen van de broek niet perfect zijn... maar ach. De uitstraling klopt tenminste, en de boodschap komt over, denk ik.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ja, ik zag dat AA Probleem ook al beetje, ik heb ander fontje gezocht en die maar gekozen.Dark Blue schreef op 26 augustus 2002 @ 21:37:
Jammer dat de antialias rond de letters zo 'mja' is geworden... her en der wat zacht, maar toch niet helemaal. Kun je rond dat little box of war misschien de antialias uitzetten?
Trouwens, de beschrijving staat links van de titel, dus die lees ik eerst...
Hij is wat leeg. En ik weet niet wat ik me nou bij Warbox moet voorstellen... toch helemaal niet gek als begin, en gedurfd zo oranje/bruin met grijs....
nou, in het origineel was het bord al gesoept, dus kon ik er niet veel mee.. er is iets mis met die kleur als je naar zwartwit gaat, zal wel de jpg compressie zijn. wat betreft de persoon - die in de voorgrond ziet er gewoon zo uit, daar kan ik niets aan doenAnoniem: 523 schreef op 26 augustus 2002 @ 18:30:
yoozer: mooi, alleen het nummerbord is te scherp en het contrast van de persoon iets te hoog. mooi verder
ga wat photoshop tutorials doen en gebruik je nieuwe kennis om het op te vullen. dat driehoekje zou ik nou nie echt een originele graphic noemenShock3r schreef op 26 augustus 2002 @ 22:02:
[...]
Ja, ik zag dat AA Probleem ook al beetje, ik heb ander fontje gezocht en die maar gekozen.
[afbeelding]
Ik ben atm. echt inspiratieloos enzo. Ik weet niks toetevoegen op die kale plek en heb geen een plaatje daarvoor.
Warbox is trouwesn een Warcraft III site enzo (Middeleeus, fanatsie, orks etc.) maar de meeste WC3 sites zijn in de middeleeuse trant, dus i kdacht. flikker 't enes voer de andere boeg, en maak 't wat strakker & moderner. Hopelijk lukt 't
[edit]
Ben wat gaan kloten en heb er dit uitgekregen:
[afbeelding]
't Is neit veel
Je vingers lijken net slierten, probeer daar wat diepte in te maken door ze achter elkaar te tekenen. Ongeveer zoiets:ddtommie schreef op 26 augustus 2002 @ 23:19:
[afbeelding]
dit wordt een logo van een tijdschrift, is het onhandig om een persoon in een logo te verwerken? (maak nooit logo's)
en ik ben nog niet echt tevreden over de hand, iemand tips?
het font en plaatsing van tekst etc. wordt nog anders. Alle opbouwende kritiek welkom.
De vos loopt door het bos.
Sinds wanneer hebben robots rimpels op hun voorhoofd?Anoniem: 15712 schreef op 27 augustus 2002 @ 11:29:
ietwat smerige kleur :
[afbeelding]
misschien nog wel smeriger :
[afbeelding]krimi
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Anoniem: 43977
Ja! Je hebt het eindelijk!mercarra schreef op 27 augustus 2002 @ 18:29:
Is zoiets niet wat om het minder leeg te laten lijken:
[afbeelding]
WauW! Da's inderdaad veel mooier dan mijn voormalige gepruts ^_^mercarra schreef op 27 augustus 2002 @ 18:29:
[afbeelding]
Thanks WILDEAAP! heb even jou versie overgetrokkenWILDEAAP schreef op 27 augustus 2002 @ 09:05:
[...]
Je vingers lijken net slierten, probeer daar wat diepte in te maken door ze achter elkaar te tekenen. Ongeveer zoiets:
[afbeelding]
De vos loopt door het bos.
Anoniem: 23005
Anti-Aliasing kan je het beste uitzetten bij pixelfonts. Met zo weinig kleuren kan je ook beter saven als GIF i.p.v. JPEGmercarra schreef op 27 augustus 2002 @ 18:29:
[afbeelding]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Anoniem: 15712
thank you, my humble servantprototype schreef op 28 augustus 2002 @ 23:44:
Hmmm, jay leeft niet meer volgens mij door de grote kwantiteit aan studiework, maar het is allemaal in adobe illustrator gemaakt. (sorry jens, maar de mensen worden hier ongeduldig ofzo)
Anoniem: 11937
Eerst getekend en ingescand daarna ge-edit in PS6. Contrast een beetje omhoog gehaald en alle witte vakken ingekleurd en daarna beetje lichteffecten toevoegen met de brush (vandaar dat je 'm waarschijnlijk zo blurry vind).toffe pics trouwens, alleen erg blurry allemaal, hoe heb je ze gemaakt?
Dankje! Ja ben met deze jurk zelf ook een stuk tevredener. Andere was toch iets teveel een 'soepjurk'.Dark Blue schreef op 29 augustus 2002 @ 13:50:
Prachtig Iguana!! Ze lijkt nu veel slanker zo, het vorige had meer iets weg van een positiejurk...
En dan die rand eromheen en die tekst erbij. Echt, stukken mooier nu. En ik vind haar hoofd helemaal niet vreemd..? Ze kijkt naar een lichtbron onder zicht, dus is het gewoon zo bleek door het felle licht. Klopt prima hoor. Je zou daar nog iets kunnen maken, een oplichtende steen ofzo, of een vijvertje waarin de maan weerkaatst (of is ze zelf de maan?)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Anoniem: 35970
Anoniem: 48490
Een zinnetje dat je een keer tegenkomt, iets dat je gehoord hebt, iets dat zomaar in je opkomt... Kan van alles zijnAnoniem: 35970 schreef op 01 september 2002 @ 00:39:
Hoe komen jullie eigelijk allemaal aan die mooie gedichten cq statements?
BTW mooi werk!! zeker dat van Iguana
Anoniem: 10781
Origineel was het gewoon een foto van mn neefje die de trap opkomt, in vol licht, en ik heb dus alle schaduw etc er zelf bij getekendAnoniem: 27983 schreef op 31 augustus 2002 @ 15:12:
Hoe is dit gemaakt, wat heb je gedaan, of is het gewoon een foto met sephia filter?
Ziet er super uit!![]()
Maar wat is er precies aan getekent?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
whehe, kun je keer origineel posten voor de gein?BaRF schreef op 01 september 2002 @ 17:01:
[...]
Origineel was het gewoon een foto van mn neefje die de trap opkomt, in vol licht, en ik heb dus alle schaduw etc er zelf bij getekend
Je zal er niet veel aan hebben maar:Anoniem: 35970 schreef op 01 september 2002 @ 00:39:
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Anoniem: 35970 schreef op 01 september 2002 @ 00:39:
Ik vind bij deze plaat de kleuren en de sfeer erg mooi. Heb je nog meer werk?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Anoniem: 48738
Ziet er leuk uit...ben je een fan van DAIM, t heeft er iets van weg namelijk??..Anoniem: 11937 schreef op 28 augustus 2002 @ 21:53:
Om de boel snel te laten laden heb ik maar thumbnails gebruikt. 'Klik op de pics to enlarge' dus maar
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ja, kies je lettertypes met wat meer zorg (en distort ze zelf!) en gebruik de dirt brushes van surfstation met wat meer beleidRickets schreef op 02 september 2002 @ 22:18:
[...]
Ik vind bij deze plaat de kleuren en de sfeer erg mooi. Heb je nog meer werk?
Ik ben vandaag ook even beziggeweest. Opmerkingen gewenst
[afbeelding]
Oke, ik zal erop letten in de nabije toekomst
Ik heb ze zelf gedistort(en distort ze zelf!)
Ik heb geen idee wat surfstation isen gebruik de dirt brushes van surfstation met wat meer beleid
Heb ik gedaan, en zit erin verwerkt.scan zooi in, of zo(oi).
Mooie plaat indeed
distort/grunge/dirt brushes enzoDaNCe2k schreef op 04 september 2002 @ 22:34:
[...]
[afbeelding]
hoe heb je die effect gekregen van wit naar rood
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Die bovenste is wel prachtig manAnoniem: 13179 schreef op 07 september 2002 @ 01:06:
Nieuwe, gemaakt voor issue 2 van twistedrealmz.com een leuke drieluik
Beetje experimenteel maar dat is altijd wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn de kleine versie's om de layout heel te laten, hier staan de grote versies of natuurlijk hier
Jep thxAnoniem: 27983 schreef op 07 september 2002 @ 17:42:
[...]
Die bovenste is wel prachtig man![]()
En die middelste, de schouders wat te recht (en het kan niet tippen aan Prayer![]()
)
Verder heb ik al commentaar gegeven @ DevArt
Anoniem: 14373
Ik ga voor een liggend paard/koe...Anoniem: 13179 schreef op 07 september 2002 @ 21:51:
[...]
Jep thx![]()
als je nu ook nog (of iemand anders) weet wat voor dier (of wat het orgineel was) er op de bovenste arm zit in Stairway (de eerste van de 3 afbeeldingen) dan win je een virtueel biertje ofzo
Een Nijlpaard?Anoniem: 13179 schreef op 08 september 2002 @ 00:34:
bijnamaar net niet goed
Je geloofd me waarschijnlijk toch niet als ik zeg wat het werkelijk is
die streepjes == tuinstoel.DarkX schreef op 14 september 2002 @ 16:01:
Wel gaaf lichteffect, en die streepjes erachter zijn wel koel, maar de kleur vind ik persoonlijk vrij lelijkMaar ach, das altijd naar smaak te tweaken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq