Okee, weet niet of ik het hier kwijt moet, maar ik kan nu via mijn mobieltje internetten, hehe!;) nokia 6210 met ingebouwd modem, alleen maar 9600 baud, kan in de settings wel op 43k/sec zetten, maar dat moet de simkaart ondersteunen, en Ben doet dat dus niet. Nu nog met dutchtone proberen....(heb deze telefoon met Dutchtone, maar eerts mijn Ben-minuten opmaken, hehe!:))
250 piek met Allin 180 van Dutchtone. (Bij alle andere aanbieders kost 'ie ongeveer 440 piek)
hey Duuderuud..
hebbie nog een beetje goed bereik cq gesprekskwaliteit met DutchTone ??
hebbie nog een beetje goed bereik cq gesprekskwaliteit met DutchTone ??
Have a wheelie good weekend!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 17:35 schreef FragDaddy het volgende:
hey Duuderuud..
hebbie nog een beetje goed bereik cq gesprekskwaliteit met DutchTone ??[/quote]Ja, heel wat beter dan Ben. Ik woon zelf in een gehucht genaamd Lienden (bij Rhenen/Tiel), waar het ontvangst bar slecht is, met alle providers! Ben is helemaal naadje, dutchtone iets beter, beste zijn (minst slecht dus!) libertel en kpn.
Maar verder is dutchtone heel goed, op weg naar mijn werk heb ik nu altijd vol ontvangst, terwijl Ben het de eerste 50km niet had!
hey Duuderuud..
hebbie nog een beetje goed bereik cq gesprekskwaliteit met DutchTone ??[/quote]Ja, heel wat beter dan Ben. Ik woon zelf in een gehucht genaamd Lienden (bij Rhenen/Tiel), waar het ontvangst bar slecht is, met alle providers! Ben is helemaal naadje, dutchtone iets beter, beste zijn (minst slecht dus!) libertel en kpn.
Maar verder is dutchtone heel goed, op weg naar mijn werk heb ik nu altijd vol ontvangst, terwijl Ben het de eerste 50km niet had!
Die 43k6 kun je wel vergeten, da's nl. HSCSD, een high speed GSM standaard die in NL niet ingevoerd zal worden. In de UK en Duitsland zijn er enkele providers die het wel ondersteunen.
Alle NL providers gaan meteen over naar GPRS, wat vanaf begin 2001 ingevoerd zal gaan worden. Kun je lekker weer een nieuwe telefoon aan gaan schaffen
Alle NL providers gaan meteen over naar GPRS, wat vanaf begin 2001 ingevoerd zal gaan worden. Kun je lekker weer een nieuwe telefoon aan gaan schaffen
Duderuud, dat probeer ik ook, maar welke provider bied ondersteuning om via je mobiel in te bellen ?
Heb zelf ook een 6210
Heb zelf ook een 6210
Pagina: 1