hehe, uhmm over minuutje of 20 
gaat maar met de snelheid van 20kb/s dus... maja t is ook maar een klein bestandje
gaat maar met de snelheid van 20kb/s dus... maja t is ook maar een klein bestandje
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Sorry maar IK was eerder , Maar hij is zeker snel
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Daar moet je nu voor gaan betalen
oogjes open, snaveltjes dicht
P3 1 GIG ATI radeon 8500 128 MB en 400 MB ramXof schreef op 02 augustus 2002 @ 23:22:
Blackhole graag je comp specs
* Xof wil iig weten wat je videokaart is
Nee dat niet maar denk wel dat als je een goede Proc heb , dan kan je hem wel op 1024 op vol spelen denk ik hoor .Xof schreef op 02 augustus 2002 @ 23:45:
Die van 3Dgamers
Blackhole: hmm geen kaart om mijn kaart mee te vergelijken --> Geforce 2 GTS Pro
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
If it ain't broken it doesn't have enough features
owja?apocrypha schreef op 03 augustus 2002 @ 19:54:
Zo'n formulier kan nu toch al?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
[ Voor 0% gewijzigd door Paniohitus op 04-08-2002 09:57 . Reden: aanvulling ]
BF1: Don-Panio
Hop,hop,hop!
[ Voor 0% gewijzigd door Paniohitus op 04-08-2002 19:15 . Reden: landwarror getest ]
[This space is for rent]
Dat is heel vreemd ik zit hier met een P3 1 gig met 400MBram met een Radeon 8500le (128mb) en draai hem VOL open op 1600@32bitswacko schreef op 04 augustus 2002 @ 20:54:
Hij's fijn... maar het loopt übercrap hiero. 640x480x16 bits, alles low, en nog beetje schokkerig als je op een hoog punt staat of met een heli meevliegt.
Specs: AMD Ahtlon TB 1200, GeForce 2 GTS (32 MB DDR), 512 MB SDRAM.
Verder is het nog een beetje buggy, soms rare beeldeffecten, en als iemand ligt en je staat er letterlijk zowat bovenop en te schieten raak je niets, doet de ander 1 schot en je bent dood.
Wel leuk vind ik dat ze het niet overdreven realistisch proberen te maken. Je bent wel snel dood, maar het gaat niet abnormaal langzaam ofzo.
Fall damage staat nog uitis wel leuk soms. Moet ook wel, ik zie om de haverklap weer iemand uit een helicopter flikkeren
Heej, Mozambique is dichter bij de evenaar, dus de zwaartekracht is minder!wacko schreef op 05 augustus 2002 @ 02:23:
Oh ja, als je springt lijkt het wel of je even gewichtloos bentbeetje raar hoog en langzaam "zwevend". Algemene gravity lijkt te laag, ook als je een stuk naar beneden flikkert gaat het redelijk traag.
Ik zal nog eens naar m'n fps kijken... valt mij inderdaad ook vies tegen. Eens kijken of er nieuwe nVidia drivers zijn.
Het zal je kaart zijn, ik heb een athlonxp 1800+ en een GeForce 2 Pro GTS 64 mb. De pro versie heeft veel meer MHz.wacko schreef op 04 augustus 2002 @ 20:54:
Hij's fijn... maar het loopt übercrap hiero. 640x480x16 bits, alles low, en nog beetje schokkerig als je op een hoog punt staat of met een heli meevliegt.
Specs: AMD Ahtlon TB 1200, GeForce 2 GTS (32 MB DDR), 512 MB SDRAM.
Verder is het nog een beetje buggy, soms rare beeldeffecten, en als iemand ligt en je staat er letterlijk zowat bovenop en te schieten raak je niets, doet de ander 1 schot en je bent dood.
Wel leuk vind ik dat ze het niet overdreven realistisch proberen te maken. Je bent wel snel dood, maar het gaat niet abnormaal langzaam ofzo.
Fall damage staat nog uitis wel leuk soms. Moet ook wel, ik zie om de haverklap weer iemand uit een helicopter flikkeren
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Jij bedoeld hiermee waarschijnlijk de mensen die bewust uit de helicopter springen, om op de moeilijk bereikbare daken te komen. Vanuit de helicopter kun je namelijk perfecte plekken vinden om te gaan liggen snipen.wacko schreef op 04 augustus 2002 @ 20:54:
[..]
been there, done thatEmdicy schreef op 06 augustus 2002 @ 11:37:
[...]Jij bedoeld hiermee waarschijnlijk de mensen die bewust uit de helicopter springen, om op de moeilijk bereikbare daken te komen. Vanuit de helicopter kun je namelijk perfecte plekken vinden om te gaan liggen snipen.
Ik hoop trouwens dat er niemand zo slecht is dat ie echt uit de helicopter valt
Ik was aan het schieten en ik viel er zomaar uitEmdicy schreef op 06 augustus 2002 @ 11:37:
[...]Ik hoop trouwens dat er niemand zo slecht is dat ie echt uit de helicopter valt
// offtopic //Preddie schreef op 04 augustus 2002 @ 21:20:
Ik ben echt benieuwd hoe de final eruit gaat zien, misschien komt die dan zelfs wel weer bij mij rijtje orginele games
Beetje lame message maar ik ben et hier helemaal mee eensVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 02:52:
wat zit iedereen te zeuren over bugs enzo. Dit spel is bij lange na nog nie klaar. Het is hun bedoeling geweest om deze beta uit te brengen zodat ze zoveel mogelijk feedback hebben van spelers waardoor het eindresultaat er beter van word.
Ik heb de beta gespeeld. en ik vind dat ie veel potentie heeft. Om een super spel te worden.
als ze nu er nu bv voor zorgen dat voertuigen bestuurbaar worden. a la Halo. En het grafisch een beetje oppoetsen. dan word het zeker een Kraker
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Haha dat was ik, ik had me nickname nog nie verandert omdat ik em overnieuw had geinstalleerd was et een beetje vergeten...M@NIC schreef op 07 augustus 2002 @ 11:04:
Hehe kom veel vaak eens tweakertjes tegen
Eej, ben jij M@NIC van GoT (oid)(Misschien omdat m'n nick M@NIC [GoT] is
)
Trouwens jongens, een beetje tweaker weet heo ie z'n naam veranderd
Dus ik wil geen tweakers meer tegenkomen met de default nickname
Breek je nek voorzichtig
___________________________*
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Deze plek is te koop.
www.hetbsg.nl
jezus, dit topic is 4 maanden oud en nu kick jij hem weerBeelzebub888 schreef op 27 February 2003 @ 15:34:
Ik ben het nu aan het downloaden... Ik hoop dat het een beetje zal draaien met een GF 2mx 400 64MB
Wordt de demo trouwens ondersteunt door ASE (All Seeing Eye)???
Verwijderd
Verwijderd
volgens mij heeft het niks met de film te maken hoorM@NIC schreef op 31 juli 2002 @ 21:34:
1,2 ghz .... heb ik niet
En GeForce 3 ook niet
Had 'm graag willen spelen want de film rockt!
Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 15:59:
[...]
volgens mij heeft het niks met de film te maken hoor.
maar is het het waard om te downloaden ??Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 15:57:
offline wel, Online niet
Klote ping altijd,
zegt ie ping 30, je connect je schiet en tis wel 3 seconden time delay,
Fuck off met dat soort spellen
klote net-code vanze
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik heb de multiplayer gisteren even geprobeerd... maar ik kon mijn primary wapen niet kiezen. toen heb ik een 'master addon' gedownload van dfbhd.dk (engelse site)
www.hetbsg.nl
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq