Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug
Verwijderd
Ja dat heeft met de cd copy beveiliging te maken. Die werkt blijkbaar niet samen met jou cd-speler. Mocht je nog een andere cd-speler hebben liggen dan kun je die proberen. Anders dien je een crack te downloaden voor het spel. Weet niet of ik de site mag geven waar die cracks staan
mag wel maar je heb gewoon kans op een officiele waarschuwing of een banVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 18:18:
Ja dat heeft met de cd copy beveiliging te maken. Die werkt blijkbaar niet samen met jou cd-speler. Mocht je nog een andere cd-speler hebben liggen dan kun je die proberen. Anders dien je een crack te downloaden voor het spel. Weet niet of ik de site mag geven waar die cracks staan
Verwijderd
Ja psies, maar in de disclamer van de saait staat wel dat het niet illegaal is mits je de officiële versies van de spellen bezit en dat heeft Woodie blijkbaar.
ADMIN AUB
ADMIN AUB
Het gaat hier (op dit moment in ieder geval) gewoon over legale games. Maar zou het dan zo zijn dat mijn cd-romspelr voor een verkeerde regio staat afgesteld ofzo? (het is trouwens een DVD-romspeler voor de duidelijkheid)
Verwijderd
dan in dit geval leest jouw dvd speler niet de binnenste rand van je spel door de copybeveiliging
dus ff een "NO CD Patch" downloaden of ff een andere cd/dvd speler proberen:z
Verwijderd
Dat zei ik tochVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 04:40:
dan in dit geval leest jouw dvd speler niet de binnenste rand van je spel door de copybeveiligingdus ff een "NO CD Patch" downloaden of ff een andere cd/dvd speler proberen:z
Meja, het heeft in elk geval nix te maken met een regio code ofzow. Ik denk dat de dvd-speler van jou een beetje oud en brak is
Ik zal eens gaan kijken met een andere speler er in. Kan zijn dat de DVD-speler wat brak is, maar we zullen zien. In ieder geval bedankt.
Pagina: 1