Toon posts:

RA 2 online probleemje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt supervaag. Ik kan gewoon RA 2 on-line spelen nix geen problemen,
Dus met een gozer van 't werk afgesproken dat we RA 2 on-line tegenelkaar gaan doen..dusja..ik maak wel een game..oke is goed...dusja hij komt mijn game in..en bla bla bla..zullen we beginnen..ok...ik druk opstart maar we kenne niet met elkaar connecten....al 3x geprobeert maar het gaat echt niet. En als we in iemand anders een game gaan en doen 2 vs 2 kan ik niet met hem connecten maar met de rest wel !

We hebben allebei de orginele..en verschillende Serial nummers ik snap er geen ruk van..iemand dit meer tegengekome?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

jij of die gozer hebben geen router/server/pc tussen je game-pc en het internet staan toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
euh..die gozer wel ..maar waarom kan hij dan wel met andere spelen?

Verwijderd

Topicstarter
En wat moet je er dan aandoen .....?

Hij kan tegen iedereen spelen behalve tegen mij

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 21:09
heb je wel dezelfde versie van RA2?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ligt niet aan de server dan, die is alleen een potentieel probleem als hij zou willen gaan hosten...

Verwijderd

Topicstarter
Rody schreef op 31 juli 2002 @ 17:25:
heb je wel dezelfde versie van RA2?
Ja hebbe dezelfde versie..want die moet je al update wil je op de server van RA 2 komen

Verwijderd

Topicstarter
Sequence schreef op 31 juli 2002 @ 17:30:
ligt niet aan de server dan, die is alleen een potentieel probleem als hij zou willen gaan hosten...
is er geen oplossing voor dan?

Verwijderd

Hebben jullie beide dezelfde Server bij je preferences staan? (bij my information ofzo...) Ik heb het ook wel eens gehad dat we elkaar niet konden zien (ik weet niet of dat het probleem is) en dat we allebei via een andere server connecten. Toen we dezelfde namen konden we wel met elkaar connecten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:21:
Hebben jullie beide dezelfde Server bij je preferences staan? (bij my information ofzo...) Ik heb het ook wel eens gehad dat we elkaar niet konden zien (ik weet niet of dat het probleem is) en dat we allebei via een andere server connecten. Toen we dezelfde namen konden we wel met elkaar connecten.
Ja ik zit op de Europe server..en als hij op een andere zit kan hij mijn niet zien..

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:09

Valkyre

Kitesurf FTW!

heb je toevallig een vuurmuur, zo ja zet hem dan eens uit (beide) en probeer ut dan eens.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan tegen iedereen spelen, die gozer kan ook tegen iedereen spelen , maar als ik tegen hem wil spelen of allebei in een game...doet die het niet!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:16
Hmm ik had dat probleem ook eens met een vriend van me we konden elkaar niet zien in RA2 en als ik game maakte kon hij hem zelfs niet vinden.

Wij hebben dit opgelost door in start--> uitvoeren --> iets ingevuld ( IP van de ander ofzoiets weet niet meer wat eigenlijk :'( ) en toen konden we elkaar wel zien. MIjn vriend weet wel wat we toen hadden ingevuld maar die is nu op vakantie.Zal wel vragen als ie trug is :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Topicstarter
Timocos schreef op 01 augustus 2002 @ 10:15:
Hmm ik had dat probleem ook eens met een vriend van me we konden elkaar niet zien in RA2 en als ik game maakte kon hij hem zelfs niet vinden.

Wij hebben dit opgelost door in start--> uitvoeren --> iets ingevuld ( IP van de ander ofzoiets weet niet meer wat eigenlijk :'( ) en toen konden we elkaar wel zien. MIjn vriend weet wel wat we toen hadden ingevuld maar die is nu op vakantie.Zal wel vragen als ie trug is :)
zat je waarschijnlijk op de verkeerde server , je hebt de American en de Europe server..nee dan kan je elkaar idd..niet zien
Pagina: 1