• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Al sinds lange tijd heb ik een probleem met mijn Trust webcam en ik vroeg me af wat er aan de hand is. In eerste instantie werkte alles prima, maar na verloop van tijd hield de cam er mee op. Als ik dan een programma opstartte wat gebruik maakt van mijn cam, begon het lampje wel te branden, maar er kwam geen beeld.

Ik krijg de cam af en toe aan het werk, door de USB kabel in en uit mijn poort te trekken. Op momenten dat mijn cam niet werkt krijg ik bij apparaatbeheer ook een uitroepteken bij mijn cam.

Als ik mijn PC opstart in veilige modus zie ik bij imaging de cam ook een keer of 5 staan.

Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen? (Behalve door een nieuwe te kopen, ik weet dat die dingen niks kosten en dat Trust zuigt...)

Dank, ZjieB

• ZjieB
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
dus niemand die het weet?

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem al een tijdje met mijn quickcam express

ik heb hetvolgende al geprobeerd:

- Drivers (cam)
- Drivers (usb)
- Bios-updates
- VIA USB filters
- VIA USB patches
- WinXP usb patches
- Instellingen van cam als energiebesparing e.d.

ik heb hier op campzone mijn cam 1,5 dag probleemloos kunnen laten broadcasten maar dat was eenmalig nu klapt ie er gezellig weer elke 20 min uit en neemt alle andere USB apperatuur mee...

dus ook me muis, pendrive en digicam slaan vast (gewoon heel me usb klapt eruit)

mocht iemand nog een toevoeging hebben

mijn specs

MSI K7T turbo mobo
DEXXA Webcam express (word herkend en draait als Logitech Quickcam Express)
AMD tb 1400
laatste biosupdates
laatste via 4in1 update
laatste via usb patch/filter

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 20:36

Twhomp

Stayin' Alive

Trust...

:+ >:)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

als je nix toe te voege hebt blaat dan ook niet... nu heb ik weer voor jan joker met volle hoop op een rode map gekikt :( :+