****sorry dubbele post maar ik kon de oude niet terug vinden na update van GOT****
http://gathering.tweakers...list_messages/548932/1/25
Ok, nog steeds heb ik het volgende probleem :
Exact om de 60 sec heb ik een ping time out wat tot gevolg heeft bij het online gamen een ping van 2000
heb gedurende 2 sec. Verder is de verbinding goed, downloaden met 300 a 400 kb is geen uitzondering.
De rest van de tijd is de ping perfect tussen de 25 en 75 altijd
.
Na een HELEBOEL oplossingen, tips, patches, andere kabels, pc's, DHCP of alles ingevuld, met hub zonder hub, noem maar op...
Zelfs andere computernamen geprobeerd van vrienden. Helaas geen oplossing.
Na 1,5 jaar goede ping etc heb ik dit al een maand of 3 met soms een pauze van een dag of paar uur dat de verbinding dus wel goed is.
Ik weet in elk geval dat het niet aan mijn pc's ligt, maar dat het of in de com21 modem ligt of bij essent dat er ergens iets ff wakker geschud moet worden.
De eerste keer dat ik belde naar de helpdesk zei 1 van de medewerkers dat er iets kapot kon zijn bij mij in de splitter of in iets waarvan ik niet meer herinner hoe hij het noemde, ato of oad ofzoiets ...ik weet het niet meer ....
Anyway ....Ik begin hier nu redelijk
van te worden... Ik wil weer gewoon normaal online kunnen spelen .
HELP....
De gene die mij hier een goeie oplossing cq tip kan geven zal ik voor altijd
http://gathering.tweakers...list_messages/548932/1/25
Ok, nog steeds heb ik het volgende probleem :
Exact om de 60 sec heb ik een ping time out wat tot gevolg heeft bij het online gamen een ping van 2000
De rest van de tijd is de ping perfect tussen de 25 en 75 altijd
Na een HELEBOEL oplossingen, tips, patches, andere kabels, pc's, DHCP of alles ingevuld, met hub zonder hub, noem maar op...
Zelfs andere computernamen geprobeerd van vrienden. Helaas geen oplossing.
Na 1,5 jaar goede ping etc heb ik dit al een maand of 3 met soms een pauze van een dag of paar uur dat de verbinding dus wel goed is.
Ik weet in elk geval dat het niet aan mijn pc's ligt, maar dat het of in de com21 modem ligt of bij essent dat er ergens iets ff wakker geschud moet worden.
De eerste keer dat ik belde naar de helpdesk zei 1 van de medewerkers dat er iets kapot kon zijn bij mij in de splitter of in iets waarvan ik niet meer herinner hoe hij het noemde, ato of oad ofzoiets ...ik weet het niet meer ....
Anyway ....Ik begin hier nu redelijk
HELP....
De gene die mij hier een goeie oplossing cq tip kan geven zal ik voor altijd