[MOD]Big Tower+Big Tower=Twin Towers

Pagina: 1
Acties:

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 11:11
In den beginne had ik deze case gemold:
Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~peggeman/tweak/oldcase.jpg

En daarna kwam deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~peggeman/images/case1.jpg

Nu heb ik deze 2 cases verenigd voor het leven... :D

www.homepages.hetnet.nl/~peggeman/tweak/mod.html

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
foto's zijn brak, maar het idee is leuk, en het ziet er naar ui dat het best netjes is gedaan :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Tja, leuk aan elkaar gepopped, maar dat is ook alles? Vind ik niet de moeite van het posten waard, wat wil je ermee bereiken?

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Ziet er iig gaaf uit, geinig idee!
Lijkt me alleen lastig voor de koeling van de rechter (toekomstige server)kast.
Bij de linker heb je in je raam nog fans zitten, ben benieuwd hoe je dat bij die rechter gaat doen.
Waterkoeling misschien?

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

ik zou wel je drive bays zwart spuiten of misschien glasfiber folie. Verder mooie kasten en grappig idee

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 15:48

Geckoo

Good news, everyone!

Lijkt wel wat op die van RessetTim maar dan echt gewoon plak :D aan elkaar.
wel idee maar probleem wordt misschien koeling omdat je ze aan elkaar plakt.
wel makkelijk dat maar 1 beeldkanon hoeft te gebruiken met een goeie switch er tussen

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• The_Greater
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:24:
ik zou wel je drive bays zwart spuiten of misschien glasfiber folie. Verder mooie kasten en grappig idee
iid. Dat is geen slecht idee..

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• The_Greater
Geckoo schreef op 31 juli 2002 @ 16:25:
Lijkt wel wat op die van RessetTim maar dan echt gewoon plak :D aan elkaar.
wel idee maar probleem wordt misschien koeling omdat je ze aan elkaar plakt.
wel makkelijk dat maar 1 beeldkanon hoeft te gebruiken met een goeie switch er tussen
Dat is de bedoeling.. Of ik ga het via remote control doen.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Nice gedaan hoor! (ik kom binnenkort nog wel ff langs kijken...)

Verwijderd

c00l gedaan man! eccht een 1337 case is t nu.. >:)

welke systemen hebbie er nou inzitten? server/game pc ?

• The_Greater
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:49:
c00l gedaan man! eccht een 1337 case is t nu.. >:)

welke systemen hebbie er nou inzitten? server/game pc ?
De eerste kast(links) is nu nog de Game/Server/TV en muziek kassie

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

Ik ben er niet kapot van. Reden: het is imo niet stevig, want als je em verkeerd oppakt ligt de 2e kast zo benede. Het is ook onhandig. ALs je in de rechter kast iets wil veranderen, moet je de linker ook gaan open schroeven (iig de zijplaat).

Het idee van Ressettim + Oele is veel beter en steviger. Je kunt aan beide kanten iets veranderen, en het valt niet zomaar uit elkaar (als je het goed ontworpen/gemaakt hebt).

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

Op zich altijd wel aardig, meerdere pc's in 1 bak, maar dat had je wel wat beter uit kunnen werken, dit is wel heel kort door de bocht. 8)7

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 11:11

Kortfragje

......

Zie ik nou een kontaktslot om je comp aan te zetten? Tijdje geleden was er al over gediscussieërd , maarre heb je em nou als power button (draai om draai terug is aan) of als mainpower aan / uit schakelaar staan ? Want ik wil dr ook een in gaan bouwen (Lijkt me wel leuk)

http://www.gjpvanwesten.nl

• The_Greater
M14 schreef op 31 juli 2002 @ 16:58:
Ik ben er niet kapot van. Reden: het is imo niet stevig, want als je em verkeerd oppakt ligt de 2e kast zo benede. Het is ook onhandig. ALs je in de rechter kast iets wil veranderen, moet je de linker ook gaan open schroeven (iig de zijplaat).

Het idee van Ressettim + Oele is veel beter en steviger. Je kunt aan beide kanten iets veranderen, en het valt niet zomaar uit elkaar (als je het goed ontworpen/gemaakt hebt).
Het is een kwestie van 3 schroefen vast draaien. En dan zit het ook nog een goed stefig vast. En je kunt de kasten zo uit elkaar schuiven. Dat valt reuze mee.
Gerrit83 schreef op 31 juli 2002 @ 18:05:
Zie ik nou een kontaktslot om je comp aan te zetten? Tijdje geleden was er al over gediscussieërd , maarre heb je em nou als power button (draai om draai terug is aan) of als mainpower aan / uit schakelaar staan ? Want ik wil dr ook een in gaan bouwen (Lijkt me wel leuk)
Dat zit er jammer genoeg niet op. Maar dat is misschien wel de volgende mod voor de kast(en)

Pagina: 1