Het moet toch wel mogelijk zijn. Ik krijg binnenkort ook zo'n kast(en dan wil ik ook een window maken) maar op het net zag ik al iemand die het gedaan heeft htp://shrimpwars.be/gfx/hardware/casemodding/casegallery/Case_04/TomaHawk2_01.jpg dit is zijn mail:tomahawk@antwerpen.be
Schuifrandjes aan de bovenkant van het paneel ombuigen/afdremelen...
Het paneel blijft nog wel goed zitten (als je hem vastschroeft in ieder geval) en je hoeft hem maar een klein stukje terug te trekken en dan kan je hem van je kast af tillen.
Het paneel blijft nog wel goed zitten (als je hem vastschroeft in ieder geval) en je hoeft hem maar een klein stukje terug te trekken en dan kan je hem van je kast af tillen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik heb ze in de binnenkant stukjes eraf gedremeld daardoor kan ik m er gewoon op leggen en moet ik nog 1 cm doorschuiven, zo zit t steviger dan dat ombuigen.
Ik laat je zo wel anders pics zien, ben toevallig net bezig met een raam erin maken
Ik laat je zo wel anders pics zien, ben toevallig net bezig met een raam erin maken
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
gast zie mijn topicScarecrow schreef op 02 augustus 2002 @ 13:28:
Zou je kunnen laten weten wanneer ie af is door even een mailtje te sturen naar mij aub???
[CM] Mijn eerste Casemod (pics included)
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Pagina: 1