Aopen HQ08 hoe een window

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Tja, ik weet het het klinkt een beetje raar.
Maar ik zit met het volgende probleem;
met mijn kast (zie signature voor specs) heb ik een probleempjel ik wil een raampje er in maken. Maar aan de zijkand zijn dit 'schuif' panelen. Die zo goed als 'direct' contact maken met het frame van de kast. Daar is absoluut geen plaats meer voor een paar mm plexiglas.
Ik vroeg me dus af hoe kan ik daar een raam in maken, omdat ik verschillende mods voorbij heb zien komen van mijn kast MET raampje.
Al vast bedankt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:54
Het moet toch wel mogelijk zijn. Ik krijg binnenkort ook zo'n kast(en dan wil ik ook een window maken) maar op het net zag ik al iemand die het gedaan heeft htp://shrimpwars.be/gfx/hardware/casemodding/casegallery/Case_04/TomaHawk2_01.jpg dit is zijn mail:tomahawk@antwerpen.be

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met raamrubber klem je het plexiglas tussen het staal van je kast

• Demo
  • Laatst online: 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Schuifrandjes aan de bovenkant van het paneel ombuigen/afdremelen...
Het paneel blijft nog wel goed zitten (als je hem vastschroeft in ieder geval) en je hoeft hem maar een klein stukje terug te trekken en dan kan je hem van je kast af tillen.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb de schuifrandjes aan de rechterkant zowel boven als onder rechtgebogen. Nu hoef ik de plaat niet meer helemaal naar achteren te trekken om eraf te halen...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bedankt voor de info Demoniac en MadMarky

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
ik heb ze in de binnenkant stukjes eraf gedremeld daardoor kan ik m er gewoon op leggen en moet ik nog 1 cm doorschuiven, zo zit t steviger dan dat ombuigen.
Ik laat je zo wel anders pics zien, ben toevallig net bezig met een raam erin maken

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zou je kunnen laten weten wanneer ie af is door even een mailtje te sturen naar mij aub???

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:06
Scarecrow schreef op 02 augustus 2002 @ 13:28:
Zou je kunnen laten weten wanneer ie af is door even een mailtje te sturen naar mij aub???
gast zie mijn topic

[CM] Mijn eerste Casemod (pics included)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Pagina: 1