Toon posts:

3310 Open maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje ben hier de telefoon van een vriendin van me aan et fixxen heeft ze een glas fristi overheen laten vallen... ;)
Wou ff kijken of ik die kleffe rotzooi ervan binnen uit nog uit kan krijgen...tis et proberen waard en had tog nixs te doen... Maarjah krijg de phone nie open... heb zeg maar met torx-6 schroefjes eruit gehaald enzo maar krijg hem nu niet verder los... kan iemand me verder op weg helpen :)

Alvast tnxs!

Verwijderd

met een platte schroevendraaier het display lichtjes losmaken (het zit vast met plastic klipjes)

Verwijderd

je hoeft geen schroefjes eruit te halen?? je kan op het witte knoppie onderaan op de achterkant drukken, en dan het frontje naar boven schruifen, dan zit je in de telefoon, dan komt het toesenbordje meteen los. wil je de accu eruit halen, dan moet je 2 clipjes(zie je vanzelf) uit elkaar drukken, dan gaat die eruit. en je kan nog het klepje bovenaan, boven de accu eruit halen, dmv een schroevendraaier onder de pinetjes te pielen, suc7

Verwijderd

offtopic:
Ik zou m gewoon droog föhnen. Heb ik ook eens bij m'n discman gedaan.

Verwijderd

of als ze de hoop toch al ver op heeft gegeven even onder de kraan houden zonder accu
gewoon daarna een weekje in de zon leggen (display naar onder) en veel kans werk ie gewon weer. (mt het water spoel je de plakkerige zooi eruit) eventueel gesteriliseerd water (da niet of slecht geleidende water van damp gemaakt)

suc-6

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:04:
of als ze de hoop toch al ver op heeft gegeven even onder de kraan houden zonder accu
gewoon daarna een weekje in de zon leggen (display naar onder) en veel kans werk ie gewon weer. (mt het water spoel je de plakkerige zooi eruit) eventueel gesteriliseerd water (da niet of slecht geleidende water van damp gemaakt)

suc-6
demi water bedoelt ie denk ik :)

Verwijderd

ik weet weer hoe het heet GEDESTILEERD WATER da gelid geloof ik minder
Pagina: 1