Truc voor DC10 van Pinnacle onder XP?

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 17:29
Ik ben overgestapt naar XP pro en wil mijn DC10+ kaart van Pinnacle weer installeren. Ik zie nu dat ik dan de Studio 7 software van deze gasten nodig heb voor 69 Euro, mooie boel!
Ik zit nu aan het volgende te denken: XP drivers heb ik te pakken, die met de hand installeren onder XP. Zou ik dan de oude Studio software van de CD via de compatibility wizard kunnen installeren onder XP?
Iemand ervaring hiermee?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

nee kan niet.

Je kunt studio7 vast wel ergens downloaden, dat raadde die gast op het forum mij ook aan. Die gast was van pinnacle zelf, het versturen van de cd was dan niet nodig.

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 17:29
Heb je mijn plannetje geprobeerd Fairy?

Studio 7 is een tijdje als betaversie gratis geweest. Nu is nog een trialversie gratis verkrijgbaar, maar die kan niet eens video encoden. Verder is het betaalde software

Inderdaad kan ik studio 7 wel ergens downloaden, maar die oude software beviel wel, dus als ik het zo kan oplossen.l

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Poecillia schreef op 31 juli 2002 @ 23:55:
Heb je mijn plannetje geprobeerd Fairy?

Studio 7 is een tijdje als betaversie gratis geweest. Nu is nog een trialversie gratis verkrijgbaar, maar die kan niet eens video encoden. Verder is het betaalde software

Inderdaad kan ik studio 7 wel ergens downloaden, maar die oude software beviel wel, dus als ik het zo kan oplossen.l
Dat compatibiliteitsmodus werkt niet, omdat het programma gewoon heel anders in elkaar zit (andere manier van aansturing)

Verwijderd

Ik heb met de DC10+ ook een probleem, in studio 7 werkt het capturen prima, maar in bijvoorbeeld in Virtualdub krijg ik de foutmelding dat er geen videocapture device gevonden wordt, hetzelfde in andere programmas die een videobron gebruiken.

volgens mij moet ik nog capture drivers installeren maar van de officieele CD kan ik ze niet afhalen als ze er op staan want die zeurt over dat ik geen win 2000 mag draaien (ik draai win xp) en op de pinnacle website staat niks

wie weet er raad?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:00:
Ik heb met de DC10+ ook een probleem, in studio 7 werkt het capturen prima, maar in bijvoorbeeld in Virtualdub krijg ik de foutmelding dat er geen videocapture device gevonden wordt, hetzelfde in andere programmas die een videobron gebruiken.

volgens mij moet ik nog capture drivers installeren maar van de officieele CD kan ik ze niet afhalen als ze er op staan want die zeurt over dat ik geen win 2000 mag draaien (ik draai win xp) en op de pinnacle website staat niks

wie weet er raad?
Nee dat klopt wel, onder virtualdub en premiere etc. werkt het niet. Capturen zul je echt in amcap of studio 7 moeten doen.

Verwijderd

Fairy schreef op 26 augustus 2002 @ 18:30:
[...]

Nee dat klopt wel, onder virtualdub en premiere etc. werkt het niet. Capturen zul je echt in amcap of studio 7 moeten doen.
Is er echt geen oplossing?

Want wanneer het dan gecaptured is, kan Premiere het bestand niet openen ("unsupported compression format"), tenzij ik het met VrtualDub opnieuw opsla.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

Barca

In Search Of Sunrise

Al je problemen zijn opgelost met Pinnacle Studio 8, te vinden op de ons allen welbekende download programma's. :X

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:58

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je kan ook bij Alternate (www.alternate.nl) Pinnacle Studio 7 kopen, die kost daar nu maar 12 euro :)
Zie hier

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Pagina: 1