Wat trekt een 2on2 TO server aan ram/cpu ?

Pagina: 1
Acties:

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil weten hoeveel servers ik kan draaien op bepaalde pc's voor een UT Tactical Ops Assault on Terror server ..... en weet iemand ook of je net zoals bij cs en q3 een ded. server kunt starten met een snelkoppeling en een config filetje ? Ik krijg het niet gevonden op google en got en de admin van #tacticalops op gamesnet weten het zelfs niet. Navraag bij gameserver hosters levert weinig info op ...

[ Voor 0% gewijzigd door D-Jay op 31-07-2002 16:00 . Reden: extra text ]

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

snelkoppeling is er als je info erover wilt vraag naar een headadmin in #ut.jolt op quakenet (liefst bry of resonate). Zelf ben ik wel een TO headadmin maar serverkracht weet ik niet zeker.
jolt gebruikt gewoon zware servers, gokje van mij zelf P2 250 met 64 mb
het opstart bestandje voor dedicated server is runserver in ut/system directory maar om naar TO te switchen weet ik het niet

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
64 mb maar ? dat lijkt me iets tè weinig ....
btw dat snelkoppeling shit is dat gewoon zo'n bat-bestand met daarin "ucc server <map>?<mod> en nog wat blaatshit met poorten, ip's enzo" ?

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

me1299

$ondertitel

UT server gewoon is in iig niet zwaar.. mijn K6-266 kan makkelijk 3 spelers plus 5 bots aan oid..

Heb gebruikt op z'n max 31MB geheugen.. dus dat moet makkelijk kunnen met een beetje pc..

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen