Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Quick reply suggesties

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om, als javascript aanstaat, en ik quote een reactie, deze reactie direct naar de quickreply te quoten, in plaats van naar een nieuwe pagina te gaan? Toevoeging: de pagina kan dan ook direct naar de plaats van de quickreply springen.

Verder nog iets: Doordat die quickreply onderaan staat, lijkt het eerder alsof een topic afgelopen is, en de reply op de plaats van de quickreply komt te staan. Is het mogelijk om alleen op de laatste pagina die quickreply te zetten? Dat kan verwarring voorkomen. Dit maakt het misschien wel wat lastiger om op eerdere postings te reageren, maar met een quote (die dan wel naar een nieuwe pagina verwijst), kom je een heel eind. En als je op eerdere postings reageert is een quote in veel gevallen sowieso nuttig, omdat anders vaak niet duidelijk is waarop je precies reageert.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

1ste: daar is de quick reply niet voor bedoeld
2e: ikke nie weette

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
D2k schreef op 31 juli 2002 @ 15:54:
1ste: daar is de quick reply niet voor bedoeld
Lijkt me toch wel praktisch, in 99% van de gevallen gebruik ik mijn standaard optie qua signature, en heb ik geen snelkliksmilies nodig. De preview is dan ook niet nodig. Dus waarom niet eigenlijk?

Ik zie nu pas dat preview er al bij staat, dan is het al helemaal bijna een volwaardige postoptie.

• Joror
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03-2017

Joror

the eternal lurker

luite schreef op 31 juli 2002 @ 16:00:
[...]
Lijkt me toch wel praktisch, in 99% van de gevallen gebruik ik mijn standaard optie qua signature, en heb ik geen snelkliksmilies nodig. De preview is dan ook niet nodig. Dus waarom niet eigenlijk?

Ik zie nu pas dat preview er al bij staat, dan is het al helemaal bijna een volwaardige postoptie.
Het is ook niet wensbaar qua load, want dan moet elk bericht 2 keer worden ingeladen en doorgegeven aan de user, een keer in HTML en een keer in quote formaat..

nada aka zilch, formerly known as zip

Verwijderd

Topicstarter
Joror schreef op 31 juli 2002 @ 16:28:
[...]

Het is ook niet wensbaar qua load, want dan moet elk bericht 2 keer worden ingeladen en doorgegeven aan de user, een keer in HTML en een keer in quote formaat..
Is daar niets aan te doen met een javascriptje? Aangezien de dingen toch nu al uit javascript komen, lijkt het me wel mogelijk met een standaard statisch javascriptje (losse .js file bedoel ik dus) dat heen en terug te parsen.

Edit:
wensbaar -> wenselijk
Sorry, taalpurist ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

het kan echt niet, want dan zou JS (!) het bericht moeten terugparsen en dat is precies wat React niet wil: terugparsen.
Uitgebreide reacties moeten echt via het reply venster!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.