Online bestellen van een Digitale Camera Garatie erbij?

Pagina: 1
Acties:

• derkmdt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

derkmdt

Developer evangelist bol.com

geen

Topicstarter
Ik zil graag een Digitale Camera bestellen via de pricewatch bij een duits bedrijf. Er wordt nooit wat gezegd over garantie. Wat wel erg belangrijk is bij een digitale camera.

Heeft iemand een adresje voor mij waar ik een Canon IXUS 330 kan kopen met garantie? Ik denk zelf dat in Duitsland de prijzen het laagst zijn.

Het liefst zou ik een camera bij de Dixons kopen aangezien je daar enkele jaren garantie kan bijkopen op een product dat daar is aangeschaft. Alleen deze winkel is zo ongelofelijk duur.

Kan iemand mij helpen?

groetjes,

Derk :P

Application Programming Interface

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je hebt als het goed is altijd gewoon fabrieksgarantie, dus je kan heb zo terugsturen naar de farbiek als er binnen 1 of 2 jaar iets stuk is. Dat moet je even op de site van canon kijken... www.canon.com ... duh :P Als daar iets over garantie staat, moet je em lekker in duitsland kopen, want daar zal ie wel 100 euro ofzo goedkoper zijn dan in NL :(

• derkmdt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

derkmdt

Developer evangelist bol.com

geen

Topicstarter
Nog een vraagje: Maar een duits bedrijf dat langer garantie geeft dan een jaar bestaat niet?

Application Programming Interface

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Greyfox

MSX rulez

Ik heb destijds op internet gekeken wat ongeveer de goedkoopste aanbieder van de camera was die ik wilde.
Met die informatie ben ik naar een winkel gegaan en heb daar nog flink wat van de prijs af gekregen.
Het was voor hem immers de keus tussen verkopen en minder marge of niet verkopen.

MSX 2 rulez more