Ik heb een nieuwsscript gemaakt m.b.v. een txt bestandje waar al het nieuws wordt opgeslagen. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik ervoor zorgen dat er maar 4 berichten op nieuws.php getoond worden en het overige (oudere) nieuws in een archief te vinden is. Heeft iemand hier een scriptje voor?
wat dacht je van een for() loop?
en het klinkt een beetje als een scriptrequest...
en het klinkt een beetje als een scriptrequest...
for?
't is echt lastig om hier its over te zeggen zonder te weten hoe de source van jouw scriptje eruitziet hoor...
maar dan nog: als je zoiets kan schrijven, moet je dit ook wel kunnen lijkt em
't is echt lastig om hier its over te zeggen zonder te weten hoe de source van jouw scriptje eruitziet hoor...
maar dan nog: als je zoiets kan schrijven, moet je dit ook wel kunnen lijkt em
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Lijkt me dat je elk nieuws item onderscheidbaar moet maken van de anderen, bijv dmv een indentify'er
Ik mag toch wel hopen dat je het met XML opgebouwd hebt, want dat maakt het iets makkelijker en gestructureerder vaak.
Ik mag toch wel hopen dat je het met XML opgebouwd hebt, want dat maakt het iets makkelijker en gestructureerder vaak.
Verwijderd
dat scrippie mag je zelf maken ..
als je (wat ik hoop voor je
)
een loopje maakt waarin je de html genereerd voor de nieuwsitems, dan maak je hem toch zo dat hij maar 4x door dat loopje heen loopt ..
dat archief? ja, denk daar maar eens over na .. als je daar al niet de moeite voor neemt kan je net zo goed een compleet news systeem van hotscripts.com ofzo downloaden ..
als je (wat ik hoop voor je
een loopje maakt waarin je de html genereerd voor de nieuwsitems, dan maak je hem toch zo dat hij maar 4x door dat loopje heen loopt ..
dat archief? ja, denk daar maar eens over na .. als je daar al niet de moeite voor neemt kan je net zo goed een compleet news systeem van hotscripts.com ofzo downloaden ..
Zonder enig inzicht in de structuur van het door jou gemaakt script is het voor ons in zijn geheel niet mogelijk om jou een zinnig antwoord te geven op deze vraag.
Daar is het ook nog een direct script request, dus ja. FF anders formuleren en beter uitleg graag.
Daar is het ook nog een direct script request, dus ja. FF anders formuleren en beter uitleg graag.
zelf gemaakte code moet je zelf debuggen of iig hier posten zodat wij er naar kunnen kijken. In de vakantie zijn de glazen bollen niet in werking
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()