rik schreef op 01 augustus 2002 @ 00:24:
Hoe lang wacht je al dan? Ik hoop niet dat ik er erg lang op moet wachten, heb 'm 2 sept nodig eigenlijk (school

).
Wat voor config heb je besteld? Ik ga voor 256MB, dan plug ik er zelf nog wel 256 of 512 bij van DaneElec (shop.tweakers.net). Bij Dell kost me dat iets te veel m.i.
Bye the way, laat je het nog even horen wanneer je je lap binnen hebt? Ben erg benieuwd naar je UXGA, en of dat het down scalable is.
Ik heb hem vorige week woensdag besteld, kreeg de orderbevestiging afgelopen maandag en vandaag kreeg ik de factuur. Verwachte leverdatum is aankomende maandag. Dat zou heel mooi zijn, want de zaterdag daarop ga ik op vakantie en dan kan hij mooi mee om af en toe nog ff wat te mailen

. Mijn config: 1,6ghz mobile P4, 64MB GF4 GO440, 30 gig HD, 128 mb (gelijk 128 mb bij Crucial bijbesteld, scheelde de helft ten opzichte van de upgraden bij Dell en het is nu al binnen

), 15 inch UXGA TFT, DVD 8x en de standaardzooi. Inspiron 8200 trouwens. Mijn ervaringen zal ik hier en in de andere topics over Dell zeker plaatsen als ik hem binnen heb

.