Abo verlengen van D*...... waar en hoe?

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Mijn ouders hebben nog steeds een Dutchtone intro (dat is het allereerste abo van d*). Dan betaal je 16 gulden en mag je 20 minuten bellen. Was voor hun perfect, maar nu hebben ze een brief gekregen dat dat abo verdwijnt en ze moeten overstappen naar Allin E15,-. Dat is meer dan 2x zo duur!

Overstappen naar een ander abonnement willen ze niet, maar misschien is er nog een mooi bonusje uit te slepen met aboverlenging. Dus ik op telecomvergelijker.nl gekeken, alle providers stonden bij verlenging BEHALVE D*. Er zijn ook helemaal geen sites die aan D*verlenging doen, hoewel ik weleens gehoord heb dat het wel kan.

Dus aan de medetweakers mijn vraag: wie doet het, en weet je misschien ook hoeveel de bonussen ongeveer zijn.

Alvast bedankt,
Ruud!

Verwijderd

het is idd mogelijk om Dutchtone te verlengen, alleen wij als internetwinkeliers mogen hier niet mee naar buiten treden. De klant dient dit zelf na te vragen bij de winkelier. Ten alle tijden is het slim om evn Dutchtone te bellen of het idd mogelijk is om het abonnement te verlengen. Indien dit kan wordt je in een categorie geplaatst. Aan de hand van deze gegevens die Dutchtone jou verstrekt heeft kan je eens langsgaan bij verschillende internetwinkels met de vraag hoeveel je terug zou krijgen. Als je van Dutchtone een hoger bedrag terugkrijgt moet je dat natuurlijk doen!!

Verwijderd

Ik heb mijn abbo ooit een keer verlengd. Kreeg een nokia 3330 voor 70 piek ofzo en 2 maanden gratis belbundel. Gewoon ff met de klantenservice bellen, gaan twijfelen, zij bellen je terug en je hebt een leuke aanbieding......

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Rudy_V schreef op 31 juli 2002 @ 15:07:
Mijn ouders hebben nog steeds een Dutchtone intro (dat is het allereerste abo van d*). Dan betaal je 16 gulden en mag je 20 minuten bellen. Was voor hun perfect, maar nu hebben ze een brief gekregen dat dat abo verdwijnt en ze moeten overstappen naar Allin E15,-. Dat is meer dan 2x zo duur!
Dutchtone Allin into €9,08
Dutchtone Allin €15

2 x zo duur :? :+
Overstappen naar een ander abonnement willen ze niet, maar misschien is er nog een mooi bonusje uit te slepen met aboverlenging. Dus ik op telecomvergelijker.nl gekeken, alle providers stonden bij verlenging BEHALVE D*. Er zijn ook helemaal geen sites die aan D*verlenging doen, hoewel ik weleens gehoord heb dat het wel kan.
geen sites die aan verlenging doen :? :+

www.algebeld.nl
www.telecom.nu
www.gsmnederland.nl

om er maar eens een paar te noemen...
Dus aan de medetweakers mijn vraag: wie doet het, en weet je misschien ook hoeveel de bonussen ongeveer zijn.

Alvast bedankt,
Ruud!
bonussen bij dit soort (trouwe) klanten zijn vaak niet zo heel hoog, omdat ze niet veel bellen. vaak 2 tot 3 maanden gratis abonnementskosten. Bij 3 maanden gratis zouden je ouders maandelijks (9/12*€15) = €11,25 betalen en dat is bijna wat ze nu betalen. Ook een nieuw toestel behoort tot de mogelijkheden, want ik hoop niet dat ze die Sagem nog hebben die destijds met Dutchtone Allin intro werden verkocht ;)

Voor verlenging kijk dus even op bovengenoemde site of bel dutchtone klantenservice 1300/1344...

Suc6

• M_V
Nou, ik heb dus naar D* gebeld, en het enige dat ze me konden aanbieden was 20 euro voor 15 euro per maand en daar hebben ze dus niks aan. Ze maken die 15 al niet eens op.

Ze hebben nog steeds die mooie Sagem inderdaad, is er nog iets te regelen in combinatie met een toestel dan?

Ik heb trouwens even bij alledrie een offerte aangevraagd, we zullen zien....

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
toestellen die gratis worden aangeboden bij een verlenging van het abonnement van je ouders naar een allin €15 zijn Nokia 3210 of een Motorola T260. Toch best leuke vervangers voor die Sagem ;)

Die aanbieding die gedaan is, is gewoon niet echt "handig van dutchtone" omdat je ouders toch al niet veel bellen, kun je ze moeilijk opzadelen met een nog duurder abonnement.

Ik kan wel eens voor je navragen bij dutchtone klantenservice wat de andere mogelijkheden zijn voor je ouders. maar heb deze week vakantie, dus dat zal pas volgende week worden. je kan evt contact opnemen via mail: k.meijer3@chello.nl....

Mzzl...

• M_V
Nou, als je het zou willen navragen, dan graag. Mijn ouders zoeken dus een goedkope manier om hun allin abonnement om te zetten. Ze willen namelijk graag bij D* blijven.

Dus als je zou kunnen navragen hoe het zit met:
1. gratis maanden als je 1 jaar verlengt (of evt 2 jaar)
2. simpel toestel bij verlenging

Alvast bedankt!
Pagina: 1