Toon posts:

Temp te hoog?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het is deze dagen lekker warm buiten en in mun comp dus ook :'( , ik heb speedfan gedownload om te kunnen zien hoe warm alles zo'n beetje wordt. Mun processor wordt nu bijna 60 graden.

Ik heb een AMD Xp 1500, ik weet dat amd sowieso wat warm wordt, maar ik vind dit wel iets te warm eigenlijk, kan dit nog of moet ik er fans bij gaan zetten?

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

t kan wel...
maar ik zou der wel een fannetje bij zetten...
zit idd aan de hoge kant

Electronics development

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
Kan nog wel hoor. Maar een case-fan kan natuurlijk nooit kwaad.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:45
Heb mijn XP 1800+ veel hoger, je nerges zorgen over maken :) Komt gewoon door de warmte van buiten.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Verwijderd

Ik heb een AMD Thunderbird 1200. MSI moederbordje komt met PC Alert III. Dat geeft ook temperatuur aan. Deze dagen had ik 65c op de CPU en 42c in de kast. Heb zelf ook maar even een fannetje ingebouwd.
Kast openmaken en een grote kamerfan eropzetten gaf ook mooi resultaat! 50c CPu en 27c in de kast!

Verwijderd

Topicstarter
k, dus ik hoef me nergens druk om te maken (pfiew) :z :z
tnx voor de reacties..

Verwijderd

Hmmm, ik zit op mn nieuwe fans te wachten...

Reden: mn AMD 1400 @ 1466 (woohooo!) wordt 69 graden bij full load... Misschien wat aan de hoge kant? Kan ook bijna niet anders met een kamertemp van 36 graden... :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helaas geen kamerfan..

Verwijderd

Dan koop je er 1 bij de doe het zelf winkel voor 10 euro

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:17

Exirion

Gadgetfetisjist

PMG FAQ

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.