Illegaal

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter

"I sit in my room and imagine the future."

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Tnx

Verwijderd

kan het niet zijn dat hij op zoek was naar een winkel/adres om het te kopen (ja..naief van mij) maar het kan wel...het spel is moeilijk te krijgen en dan is een forum een manier om iets meer te weten te komen toch?
nah.. :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja.. wazig, had hem anders ff naar comcol.nl doorverwezen...
Wat is de boel weer gespannen hier... Ik denk dat we allemaal maar eens lekker moeten gaan slapen, misschien ziet het er morgen wat beter uit.
Ik ga iig wel pitten.:Z:z

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Topicstarter
hmm, okee misschien een ideetje voor adjes om bij de reden van sluiting verwijzingen te zetten naar online gameshops?

"I sit in my room and imagine the future."

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Zolang er geen FTP adressen worden gepost is het toch goed?!?

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Iemand die op zoek is naar software, oud of niet, vraagt gewoonlijk om een online link naar dat spel toe, of er komen reacties op in die trant.
Inderdaad kan de betreffende persoon ook naar de plaatselijke winkel stappen met opheffings-uitverkoop, maar daar wordt gewoonlijk niet aan gedacht.

Abandonware, is, zoals hier al eerder is bediscussieëerd, ook illegaal en zodoende heb ik de vrijheid genomen het topic te sluiten. Inderdaad moet ik toegeven dat ik wat "grof" ben geweest in mijn reactie.

Verder sluit ik me aan bij Kaj., inderdaad was ik wat ziek aan het worden van de vele Warez-reqs de laatste tijd.
Mijn excuses

• Jag
  • Laatst online: 00:55

Jag

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat is de boel weer gespannen hier... Ik denk dat we allemaal maar eens lekker moeten gaan slapen, misschien ziet het er morgen wat beter uit.[/quote]Inderdaad, zeker gespannen. Ook met dat discriminatie gedoe.
En ook ik ga maar maffen (ben uit mijn ritme :().

Jag

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14
Ik heb hem nog (origineel), ff aan mn brortje vragen maar misschien wil ik/hij hem wel verkopen.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1