IBM data recoveren

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
alereerst: het spijt me dat ik dit topic open, er zal vast wel een antwoord in de search staan, maar die doet t helaas niet.

ik ben bang dat hoelanger ik wacht, hoe kleiner de kans is dat ik nog iets van de kapotte schijf af zal kunnen halen, en ik wil em graag opsturen ivm een vervangende.

Mijn IBM schijf is dus voor de 2e keer kapot gegaan, en ik zou toch graag nog enige data eraf willen halen.

dus heb ik em in een andere computer gezet, en na enkele keren proberen en flink wat geschuur ;( ontdekte het bios de schijf, en kon ik opstarten.

In windows aangekomen is de schijf nergens te vinden (na autom. instal.)
behalve dan in apparaatbeheer. dit vond windows ervan:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/atje/IBM.JPG

de schijf was gepartitioneerd in ntfs partities en nog een vrij onbelangrijke fat32.
Is er een mogelijkheid dat ik hier nog data vanaf kan halen ?
en zoja, wat is de way-to-go ??

alvast heel erg bedankt !!

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ok, ik ben nu opweg met r-studio, ik heb alleen een super probleem, ik kan mijn files zien, ik kan ze recoveren, maar ik kan ze niet wegschrijven naar een netwerkpad. Ik wil de schijf neit nog eens in een andere comp moeten hangen omdat ik bang ben dat ik em dan niet mer aan t draaie krijg, dat ging deze keer al erg lastig :(

hoe krijg ik mijn data nu weggeschreven ? de remote agent schijnt ook niet te willen :(

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
dank u allen voor de hulp, kheb 10gyg data recoverd, en de schijf gaat terug...