Toon posts:

User heeft vreemde moraal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=565610

De hele reactie komt op mij nogal flamerig over richting bosmonster, maar wat voor mij de deur lichtelijk dicht doet is zijn laatste opmerking.
PS. die "troll" heb je van mij
Met andere woorden, als meneer het met een mening niet eens is geeft meneer een troll. Naar mijn mening moet hij gewoon naar -1:flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik moet zeggen dat ie de dingen waarop hij kritiek heeft redelijk onderbouwt, alleen het laatse stukje van zijn post vind ik niet helemaal correct. Ik kan me bij de flamebait wel wat voorstellen, maar ik wil 'm toch _nog_ niet naar beneden toehelpen, ik zie voordat ik zoiets graag nog wat meningen van anderen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is idd een lastige, het geheel komt flamerig over, hij heeft ook maar gedeeltelijk gelijk volgens mij.

Het eerste & laaste stuk is wel slecht:
maar ga dit soort onzin alsjeblieft niet posten & Leuke mening van jezelf Bosmonster maar er klopt geen reet van == zou een flaimbate kunnen zijn
AMD is voor ons tweakers beter == een AMD Rules kreet
en vervolgens Intel maakt goeie cpu's.

door het eerste en laaste stukje verdient hij niet meer als een 0, maar of deze naar de -1 moet ... weet ik nog niet.
Dat ligt er aan of ik de 2 uitspraaken idd als flaimbate ga zien.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

lastig? wel, een schoolvoorbeeld van op de man spelen als je het mij vraagt.

PS, als ik een reactie post, de eerste na een jaar niets, waarom gaat deze regelrecht naar +4 waar íe hoort om vervolgens toch weer overgewaardeerd te worden?

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=564246

Meer info/vergelijking oid kan je niet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ecteinascidin schreef op 31 juli 2002 @ 15:34:
PS, als ik een reactie post, de eerste na een jaar niets, waarom gaat deze regelrecht naar +4 waar íe hoort om vervolgens toch weer overgewaardeerd te worden?

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=564246

Meer info/vergelijking oid kan je niet geven
Waarom heeft iedereen een eigen mening :? Beetje kort door de bocht als iemand jou een -1 geeft om zijn mening te kunnen uiten over jouw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 31 juli 2002 @ 15:41:
[...]

Waarom heeft iedereen een eigen mening :? Beetje kort door de bocht als iemand jou een -1 geeft om zijn mening te kunnen uiten over jouw reactie.
Het gaat niet om het feit dat er verschil van mening is, maar wel om de manier waarop:
Hmmmm, Leuke mening van jezelf Bosmonster maar er klopt geen reet van....ik denk dat je niet echt leest wat er wordt gereviewed en gezegd over beide cpu's het afgelopen jaar.... zeker te lang in het bos....:p
Dit is toch dacht ik niet al te vriendelijk met woorden als reet of de laatste strofe. Beetje in de trant dat bosmonster wel een domme lul is.
Ik ben niet pro dit of pro dat, maar ga dit soort onzin alsjeblieft niet posten, want dan blijft die mythe bestaan
Met andere woorden, bosmonster verkoopt onzin. Ook al niet al te vriendelijk.
Met het overvloedige gebruik van smileys erbij vind ik de reactie wel degelijk op de man, en dat meneer er een troll op plakt doet voor mij de deur dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Hmmmm, Leuke mening van jezelf Bosmonster maar er klopt geen reet van....ik denk dat je niet echt leest wat er wordt gereviewed en gezegd over beide cpu's het afgelopen jaar.... zeker te lang in het bos....:p
= flamebait
PS. die "troll" heb je van mij
serieuse troll en eigenlijk reden om hem direct terecht te wijzen, het moderatie-systeem is geen speeltje.

ook het aantal smilies, 'duh'-gebruik komt erg negatief over,
ik zou instemmen met een down-mod, jammer van de verder goed onderbouwde feitenweerlegging, maar ik denk niet dat iemand dat op zo'n manier moet inkapselen.

ect, die post lijkt me een terechte +4, en heb net ook al een +1 informatief gegeven, hij staat nu op 3.36 en wacht op de bevestiging van mijn idee door een andere mod.

Maar je bent wel een grote drol als je klaagt over een +3 die je liever op +4 wilt zien ;) :P

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yup, klopt, geef ik ook zo toe....

Maar ik doe mijn best om echte kwaliteit te posten en helaas zie ik geregeld dat users denken dat de +4 voor de nobelprijsposten bedoeld is, iets waar natuurlijk geen enkele post (mijnes ook niet) aan kunnen tippen en hoppa, naar beneden.

Dan denk ik: als dat geen +4 is, wat dan wel?

* Delerium muggenzift
Komt door het warme weer en de werkelijk enorme last van verveling. Anders had ik niet eens gereplied.

* Delerium denkt dat een pauze van een jaar slecht is voor karma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Stond ie op 3 dan? O-) :P

Overigens om even inhoudelijk in te gaan. Ik probeer meer naar het informatieve deel te kijken dan naar het gedeelte waar op de man gespeeld wordt, al ben ik het ermee eens dat de posting verre van correct is. Het liefst zou ik die user erop wijzen dat het zo op de man spelen niet nodig is, want qua onderbouwing vind ik de post heel redelijk, daarom zou ik een 0 wel een redelijke score vinden.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50

botoo

💀 too old to die young

Mbt tjech@
Al kom je nog met zulke goede onderbouwingen, als je gaat lopen flamen en trollen dan weegt dat zwaarder dan de info in de posting.

Mbt muggenzift:
geen commentaar :X
je doet het maar met een +4 en daarmee basta...
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ecteinascidin schreef op 31 juli 2002 @ 18:15:
Yup, klopt, geef ik ook zo toe....

Maar ik doe mijn best om echte kwaliteit te posten en helaas zie ik geregeld dat users denken dat de +4 voor de nobelprijsposten bedoeld is, iets waar natuurlijk geen enkele post (mijnes ook niet) aan kunnen tippen en hoppa, naar beneden.

Dan denk ik: als dat geen +4 is, wat dan wel?

* KeX muggenzift
Komt door het warme weer en de werkelijk enorme last van verveling. Anders had ik niet eens gereplied.

* KeX denkt dat een pauze van een jaar slecht is voor karma.
[ot]
* KeX is wel blij dat er weer een reactie van * KeX op de fp staat. Hoop dat er weer meer gaan volgen. Een sabbathical jaartje is nooit weg.

:)
Pagina: 1