Ik wil dus zelf een stroboscoop gaan maken die één flits geeft bij het indrukken van een drukknop. Ik wil dus niet dat hij blijft flitsen zolang de drukknop wordt ingedrukt. Hij mag daarna weer één keer flitsen zodra ik de drukknop weer loslaat en weer indrukt.
Ik heb thuis een bouwpakket-stroboscoop van de Conrad maar die heb ik al proberen om te bouwen maar het lukt me niet echt
OF er gebeurd helemaal niks, of hij blijft continu flitsen 
Wie weet er een schema of iets dergelijks hoe ik dit op kan lossen ??
Ik wil dus met behulp van een geprogrammeerd IC-tje meerdere stroboscopen laten knipperen en ik wil met instelknoppen kunne kiezen dat hij bijvoorbeeld als een looplicht moet gaan flitsen of alles random. En om dit te kunnen maken moet ik iets hebben dat hij maar 1 keer flits bij het geven van een puls.
Ik heb thuis een bouwpakket-stroboscoop van de Conrad maar die heb ik al proberen om te bouwen maar het lukt me niet echt
Wie weet er een schema of iets dergelijks hoe ik dit op kan lossen ??
Ik wil dus met behulp van een geprogrammeerd IC-tje meerdere stroboscopen laten knipperen en ik wil met instelknoppen kunne kiezen dat hij bijvoorbeeld als een looplicht moet gaan flitsen of alles random. En om dit te kunnen maken moet ik iets hebben dat hij maar 1 keer flits bij het geven van een puls.
[ Voor 0% gewijzigd door Polderdijk op 31-07-2002 14:28 . Reden: Ff de reden neerschrijven ]
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!