Ik wil alles overzetten van een 20GB HD naar een 60GB HD. De nieuwe 60GB is geformatteerd op NTFS. Maar in partition Magic 7.0 staat er bij die drive : BAD (waar het dus NTFS moet zijn, hoe kan dat? Het is 100% zeker geformatteerd... Ik hoop dat het aan partition Magic ligt ... als ik format kies in PM zelf doet hij het gewoon niet ... ???
Verwijderd
vroeger kreeg je bij je hdd een tooltje waarmee je de inhoud van je oude hdd exact kon copyen naar je nieuwe
Gebruik gewoon Norton Ghost. Die kopieert alles netjes naar je schijf en maakt zelf een nieuwe partitie aan. 
Format em anders een vanaf je win2k/xp cd. Booten vanaf cd en dan krijg je na een tijdje een optie om een schijf te kiezen/wissen/partitioneren e.d.
Format em anders een vanaf je win2k/xp cd. Booten vanaf cd en dan krijg je na een tijdje een optie om een schijf te kiezen/wissen/partitioneren e.d.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
norton spook ?Fire_escape schreef op 31 juli 2002 @ 15:59:
Gebruik gewoon Norton Ghost. Die kopieert alles netjes naar je schijf en maakt zelf een nieuwe partitie aan.
kan iemand mij vertellen hoe ?
/me snapt er de ballen niet van
Staat in het boekjeVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:00:
[...]
norton spook ?daar mee kan je toch ook een image van je hdd pennen ?
kan iemand mij vertellen hoe ?
/me snapt er de ballen niet van
Ik boot gewoon van een flop met ghost erop en maak dan in dos een image. Is maar 5 keer klikken ofzo en aangeven waar je de image wil opslaan. Dat moet wel een andere schijf zijn of je moet hem gelijk op cd fikken.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
/me heb geen boekje van ghost
stond ook maar op uh nee ik zeg het niet
tis iig niet via de behorden de weg hier gekomen
stond ook maar op uh nee ik zeg het niet
Pagina: 1