Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Een SlotA Converter ?
Meh!
SlotA Adapter....De_Koele_Man schreef op 31 juli 2002 @ 14:03:
Een SlotA Converter ?
geen converter dus...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Jep, inderdaad, daar heb jij gelijk in
Kheb nog maandenlang met zo'n ding gewerkt.
Meh!
oeps, dat is wel ff balen dan als ze echt zo duur zijn zouden zijn,
maar goed ik hoorde dat de naam slotkets zou moeten zijn.
Vage naam, nog nooit van gehoord.
Geen reaultaten bij tweakers search, wel bij google.
Ik ga eens kijken hoe zeldzaam ze zijn
Mocht iemand nog een winkeltje weten... graag 
Nog wat dan, iemand misschien een idee in welke winkel ze nog slot A processoren verkopen? Zouden er geen winkels zijn die ze nog wel hebben, maar dat ze die niet meer op de lijst hebben staan, omdat het, euhhh ja, verouderd is?
Dank
maar goed ik hoorde dat de naam slotkets zou moeten zijn.
Vage naam, nog nooit van gehoord.
Geen reaultaten bij tweakers search, wel bij google.
Ik ga eens kijken hoe zeldzaam ze zijn
Nog wat dan, iemand misschien een idee in welke winkel ze nog slot A processoren verkopen? Zouden er geen winkels zijn die ze nog wel hebben, maar dat ze die niet meer op de lijst hebben staan, omdat het, euhhh ja, verouderd is?
Dank
Slotket = Slot1 - Socket370 converter. Die zijn in vele smaken te verkrijgen
hmmm, wel slot 1 dus, die past dus niet op mijn mobo-tje?
Dat was slechts ter uitleg van de naam Slotket 
Als je de T.net Pricewatch bekijkt, dan zul je nergens SlotA processoren bekennen.. Dat wordt dus een tweedehandsje; check T.net Vraag & Aanbod of eBay
Als je de T.net Pricewatch bekijkt, dan zul je nergens SlotA processoren bekennen.. Dat wordt dus een tweedehandsje; check T.net Vraag & Aanbod of eBay
[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 31-07-2002 14:44 . Reden: url foutje ]
Nee, die passen _niet_ op jouw Slot A mobo. Ja, fysiek wel (ook 242 pinnen) maar elektrisch niet.
Oh ja, en titel ietsje duidelijker gemaakt (zonder er direct het antwoord in te zetten, anders lijkt 't zo dom
)
Oh ja, en titel ietsje duidelijker gemaakt (zonder er direct het antwoord in te zetten, anders lijkt 't zo dom
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Die dingen zul je waarschijnlijk bijna nergens meer kunnen krijgen. AMD garandeerde namelijk geen stabiele werking met zo'n adaptertje dus zijn er maar heel weinig van in de omloop.
Dat zei Intel ook over de SlotketsBioWEB schreef op 31 juli 2002 @ 17:01:
Die dingen zul je waarschijnlijk bijna nergens meer kunnen krijgen. AMD garandeerde namelijk geen stabiele werking met zo'n adaptertje dus zijn er maar heel weinig van in de omloop.
Nou het ligt niet aan het moederbord. Mijn proc is dood (rip). Ben bij Abit computers geweest in Venlo en daar kwamen ze met de nare mededeling dat mijn cpu gestorven was 
Dushh ik ga eerst maar eens kijken of er niet toevallig een winkel is die een slotA processor op zolder heeft liggen.
let's pray...
Dushh ik ga eerst maar eens kijken of er niet toevallig een winkel is die een slotA processor op zolder heeft liggen.
let's pray...
als je heel goed zoekt, kom je misschien nog een slot-a thunderbird tegen.omitz schreef op 01 augustus 2002 @ 22:36:
Nou het ligt niet aan het moederbord. Mijn proc is dood (rip). Ben bij Abit computers geweest in Venlo en daar kwamen ze met de nare mededeling dat mijn cpu gestorven was
let's pray...
geloof dat ze er alleen oem zijn geweest, maar ze bestaan wel
mooi, ik heb weer hoop....
Ik dacht dat Powerleap ook een Slot-A--Socket A adapter hadden . Kan zijn dat ie niet doorontwikkeld is omdat het in testfase nogal stabiliteitsproblemen gaf .
Maar als je je SlotA bord nu verkoopt , kan je toch al een mooie combo met een Duron zelfs AthXP halen voor niet te veel geld . ECS bordje + Duron + cheape cooler zal erg betaalbaar blijven .
Maar als je je SlotA bord nu verkoopt , kan je toch al een mooie combo met een Duron zelfs AthXP halen voor niet te veel geld . ECS bordje + Duron + cheape cooler zal erg betaalbaar blijven .
Verwijderd
Ik ben het eens met Desolation Angel,
die converter, als je na veel moeite er één zou kunnen vinden, kost waarschijnlijk meer dan een goedkope socketA SDRAM mobo + 1 tot 1,4 Ghz. CPU.
die converter, als je na veel moeite er één zou kunnen vinden, kost waarschijnlijk meer dan een goedkope socketA SDRAM mobo + 1 tot 1,4 Ghz. CPU.
Ik ben het met Hooi en Desolation Angel ook eens. Voor rond de 150 - 200 Euro heb je een ECS mobo + Duron 1200. Dan ga je toch niet meer klooien met zo'n "exotisch" systeem.
(Raid-0 moet niet lullen want hij heeft lang moeten zoeken naar twee identieke Pentium Pro processors voor in z'n dual mobo)
(Raid-0 moet niet lullen want hij heeft lang moeten zoeken naar twee identieke Pentium Pro processors voor in z'n dual mobo)
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Pagina: 1