Keer iets positiefs over chello

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:02

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Altijd maar dat gezeik op Chello.

Ik denk dat ik één van de weinig mensen ben die tevreden chello member is :D Ik heb nu al meer dan een maand chello (daarvoor was er niks, alleen maar 56k), en ik heb nog helemaal geen problemen gehad. Ook vind ik het voor chello best wel snel:

Afbeeldingslocatie: http://130.89.160.41/breeman/chello.jpg

Dus wat mij betreft: Chello _/-\o_

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben ook erg tevreden.
Surf nu al langer dan 1 dag storings loos !!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-07 23:10

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Waren we niet allemaal positief in de eerste weken van ons chello bestaan ?
(post over 3/4 maanden nog eens over je bevindingen!

An Explanation of l33t Speak

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Buzz_Lightyear schreef op 31 juli 2002 @ 14:31:
Zal ik zeker doen en ik hoop dat ik dan nog steeds positief ben :)

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 11:11

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

je woont zeker in een rustige wijk waar niet zoveel chello members wonen hé :) ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 21:54
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 128.5 KByte/sec
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 11.6 KByte/sec
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 420.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 56.0 ms

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In het begin was het bij mij ook perfect, daarna alleen maar slechter. Nu ik adsl heb hoop ik niet dat het hier ook slechter word :/

Verwijderd

Heb hetzelfde met @home.
Nooit ellende (behalve een paar weken nodemove) maar der lopen er genoeg op got rond die er anders over denken.

Verwijderd

/me wil hier een nodemove!
iptjes liggen verkeerd :( 3stuks ieder andere range!

zo kan ik niet gamen met me bro en pa >:)

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

bij mij zelfde resultaten beetje, chello download prima alleen ik wil meer upload dan die 15 kb *snik* voor de rest niks dan lovende woorden de helpdesk is 3 dubbel k*t met peren maaar die heb ik al 3 maanden niet meer hoeven bellen omdat alles prima blijft werken en dan is ut natuurlijk ook goed go chello, we komen der wel! :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

FreakNL schreef op 31 juli 2002 @ 13:28:
Altijd maar dat gezeik op Chello.

Ik denk dat ik één van de weinig mensen ben die tevreden chello member is :D Ik heb nu al meer dan een maand chello (daarvoor was er niks, alleen maar 56k), en ik heb nog helemaal geen problemen gehad. Ook vind ik het voor chello best wel snel.

Dus wat mij betreft: Chello _/-\o_
Je bent pas een maand member en dan kom je ons vertellen dat we niet moeten zeiken. :P

Meestal als je in een boerengat woont heb je met chello een snelle verbinding.
Ik zelf woon in DE stad (Amsterdam, duh ;)) en daar haal ik toch echt niet vaak boven de 100 Kb. Toch is de download speed niet echt iets om te klagen, van mijn kant.

Maar er zijn zoveel andere problemen. Sommige kom je als heel erg geluk hebt niet nodig met gewoon maar simpel weg downloaden sen surfen, maar wel als je eventjes met je netwerk aan de gang gaat, ik noem alleen maar internet delen. :(

Maar goed we horen je wel over een aantal weken :)

• Manual
  • Laatst online: 11-05 12:58
Het zegt wel iets over Chello dat er zoveel mensen klagen. Over tiscali of planet internet bijv. hoor je niet zoveel. Chello mensen laten zich alleen maar horen wanneer iets niet goed functioneerd.

Specs

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:12:
[...]

..
Maar er zijn zoveel andere problemen. Sommige kom je als heel erg geluk hebt niet nodig met gewoon maar simpel weg downloaden sen surfen, maar wel als je eventjes met je netwerk aan de gang gaat, ik noem alleen maar internet delen. :(

Maar goed we horen je wel over een aantal weken :)
Ik deel het ook (winroute) en dat ging ook in één keer goed, geen probs daar. (hoefde niet eens netwerkkaart te releasen ofzo, tis hier netwerkkaart onafhankelijk :P )

En ik game ook online (cs) en dat gaat ook geweldig :)

afwachten maar :z

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Ik heb het inmiddels ook al een tijdje, en het werkt perfect. Delen ging beetje moeizaam in WinXP, maar het is nu toch gelukt

Er staat nog wel op die 2de pc 'Internet Gateway to [Chello computer]'
Is dat goed :?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 12:54
Rob.B schreef op 31 juli 2002 @ 23:26:
Het zegt wel iets over Chello dat er zoveel mensen klagen. Over tiscali of planet internet bijv. hoor je niet zoveel. Chello mensen laten zich alleen maar horen wanneer iets niet goed functioneerd.
Tsja als Chello goed werkt dan hoor je mij niet klagen hoor, ik haal dan makkelijk 160kb/s, maar ben net 1 dag terug van vakantie en kan nu al 24 uur niet internetten. De modem gaat niet online. Dus ik bellen en ja hoor, al onze medewerkers zijn in gesprek, de minimale wachtijd bedraagd 15min. Dan hang je dus weer aan de telefoon 25min a 10 ect/min en krijg je te horen dat ze het zo druk hebben en dat het wel eens 3 werkdagen kan gaan duren, dan zit ik dus incl het weekend 6 dagen zonder internet. Ik heb dan ook besloten dat dit voor mij de laatste druppel is en dat zodra mijn geld gestort is ik overstap op cistron of xs4all, omdat voor mij betrouwbaarheid belangrijker is dan alleen maar snelheid.

• emfect
  • Laatst online: 04-09-2025
Ik heb nu 3 jaar chello (best lang eigenlijk :)) het eerste jaar waren er veel problemen maar de laatste 2 jaar gaat het allemaal prima eigenlijk. Constant 160kB/s down en 16kB/s up.

Denk gemiddeld een keer per maand dat ie er ff een paar minuten uitligt, maar verder ook nooit last van drukte op het net (dit zal wel aan mijn niet-chello-abbonnee buren liggen)

All in all denk ik dat chello helemaal geen verkeerde keus is als je maar een andere nameserver instelt en je mazzel hebt met je buurt. Een stuk goedkoper dan ADSL in ieder geval...

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Topicstarter
Buzz_Lightyear schreef op 31 July 2002 @ 14:31:
Sorry voor de kick, maar deez lijkt me wel interessant, jullie hadden namelijk gelijk, het is de laatste tijd (3/4 maanden) echt als dikke stront :r

Download van hooguit 40 kb/s, surfen gaat heel traag. Alleen cs-en gaat nog goed (geen loss/choke en ping van rond de 45).

Als dat online gamen nu ook nog brak wordt, dan is het echt nix meer :r

edit:
Op dit moment is het snel, maarja het is ook midden in de nacht :)

[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 19-03-2003 01:34 ]

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik heb al jaren chello en ben nog steeds super tevreden, download 99,7% van de tijd 180KB/s en hoger. Heb in al die tijd 7x 1 a 2 dagen geen internet gehad, waarvan drie dagen aangekondigd.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Als ik al die probleempjes hier lees is het misschien nog nieteens zo'n slecht idee voor jullie om over te stappen op een Fast-ADSL abonnementje...

Ik zelf heb via Wanadoo (KPN ADSL) dus een Fast abonnement en ik download constant met 165 kb/s (1,5 Mbit/s) en m'n upload is 256 Kbit/s, dus zo'n 25 tot 30 KB/s... Het enigste nadeel dat er hierbij speelt is natuurlijk de prijs, al zijn er al genoeg concurrenten van KPN die het voor minder aanbieden...

Just a thought...

Verwijderd

sWORDs schreef op 19 March 2003 @ 01:47:
Ik heb al jaren chello en ben nog steeds super tevreden, download 99,7% van de tijd 180KB/s en hoger. Heb in al die tijd 7x 1 a 2 dagen geen internet gehad, waarvan drie dagen aangekondigd.
Dit heb ik dus ook. En ook buren die op chello zitten (en ook de hele dag downen).
Chello is hier dus wel _/-\o_

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
zwahiel schreef op 31 July 2002 @ 15:01:
je woont zeker in een rustige wijk waar niet zoveel chello members wonen hé :) ;)
Zou dat wat zeggen?
Ik ga binnenkort in een dorpje wonen (500 inwoners), waarschijnlijk is het aantal Chello gebruikers op 1 hand te tellen. Zou het dan echt storingsvrij kunnen?
Met veel moeite doe ik afstand van de beste provider die ik ooit heb meegemaakt, XS4All/ADSL, om weer terug te gaan naar UPC (er is geen adsl beschikbaar) wat ik hier in Leeuwarden een jaar geleden gillend de deur uit heb gewerkt.
Ik heb nu een jaar geen enkele storing gehad, ik zie er nu al tegenop om weer aan UPC vast te zitten :/

[ Voor 9% gewijzigd door SvMp op 19-03-2003 02:19 ]

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-08 10:53
Chello is voor 49 euro gewoon goed bezig, beter dan die geldklopperij ADSL van de KPN @ 768 Kbit voor +/- 53 euro waar je ook meteen minimaal een jaar aan vast zit :/

Ik heb nu in 6 maanden 2 keer een paar uur geen inet gehad maar verder altijd downloaden met 180 KB :7

En nu je zelfs legaal meerdere pc's mag aansluiten vind ik ze alleen meer beter worden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sir_Killalot op 19-03-2003 03:04 ]

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 19 March 2003 @ 03:03:
Chello is voor 49 euro gewoon goed bezig, beter dan die geldklopperij ADSL van de KPN @ 768 Kbit voor +/- 53 euro waar je ook meteen minimaal een jaar aan vast zit :/

Ik heb nu in 6 maanden 2 keer een paar uur geen inet gehad maar verder altijd downloaden met 180 KB :7

En nu je zelfs legaal meerdere pc's mag aansluiten vind ik ze alleen meer beter worden :)
In zo'n geval kan ik het begrijpen, maar voor hoeveel van de Chello leden geldt dit ideale beeld?!?!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb nu al 4 verschillende locaties chello gehad.
Nijmegen
Eindhoven
Amsterdam west
Amsterdam de pijp

Overal 130+ k/sec en upload van 13+ k/sec, en voor die prijs, daar kan geen adsl aanbieder tegen op. In al die tijd ben ik denk ik in totaal 2 dagen offline geweest wegens storingen. Ik zit denk ik dan maar altijd in de goede gebieden...
Toen ik mijn modem uncapped had haalde ik trouwens een upstream van 200 k/sec en downstream 800 k/sec. Wat dat betreft werkte het perfect voor mij!!!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 03:10:
[...]

In zo'n geval kan ik het begrijpen, maar voor hoeveel van de Chello leden geldt dit ideale beeld?!?!
Voor de meeste mensen met het nieuwe Motorola SurfBoard modem :)

Voor zover ik weer zijn de grootste problemen op het eiland Goeree-Overflakkee, en is het in de rest van NL wel ok :)

En ik ga dus never rond de 80/90 euro betalen voor een 1.5 Mbit lijn van de KPN zoals jij aanbeveelt in een eerdere post, dan maar gelijk een 8 Mbit lijn voor 100 euro :D

En op zo'n ADSL lijn zit ook nog een zooi overhead, terwijl ik met Chello wel echt 1.5 Mbit/192KB haal :7

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Killalot op 19-03-2003 03:26 ]

• Sir_Killalot
DRaakje schreef op 19 March 2003 @ 03:23:
Heb nu al 4 verschillende locaties chello gehad.
Nijmegen
Eindhoven
Amsterdam west
Amsterdam de pijp

Overal 130+ k/sec en upload van 13+ k/sec, en voor die prijs, daar kan geen adsl aanbieder tegen op. In al die tijd ben ik denk ik in totaal 2 dagen offline geweest wegens storingen. Ik zit denk ik dan maar altijd in de goede gebieden...
Toen ik mijn modem uncapped had haalde ik trouwens een upstream van 200 k/sec en downstream 800 k/sec. Wat dat betreft werkte het perfect voor mij!!!
De specs die in je link staan kloppen dan dus niet meer :P

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 19 maart 2003 @ 03:24:
[...]

Voor zover ik weer zijn de grootste problemen op het eiland Goeree-Overflakkee, en is het in de rest van NL wel ok :)

En ik ga dus never rond de 80/90 euro betalen voor een 1.5 Mbit lijn van de KPN zoals jij aanbeveelt in een eerdere post, dan maar gelijk een 8 Mbit lijn voor 100 euro :D

En op zo'n ADSL lijn zit ook nog een zooi overhead, terwijl ik met Chello wel echt 1.5 Mbit/192KB haal :7
Ok, ik kan je geen ongelijk geven... maar misschien dat het voor sommige mensen een betere oplossing is.

En de reden dat ik deze lijn heb is omdat de andere keuze Casema Basic is.. iets wat je niemand toewenst! :r

En ja, ik zou ook graag zo'n lijn van 8 Mbit _/-\o_ willen hebben, helaas alleen moet ik dan naar BBned of BabyXL, wat als gevolg heeft dat ik ongeveer een maand zonder internet zal komen te zitten (Sjah, zou altijd nog via normale modem online kunnen, maarjah... :| ) en dat is iets waar ik eerlijk gezegd niet aan moet denken!!!
Bovendien hebben BabyXL en BBned een stuk kleinere dekking dan KPN...

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 03:50:
[...]

Ok, ik kan je geen ongelijk geven... maar misschien dat het voor sommige mensen een betere oplossing is.

En de reden dat ik deze lijn heb is omdat de andere keuze Casema Basic is.. iets wat je niemand toewenst! :r

En ja, ik zou ook graag zo'n lijn van 8 Mbit _/-\o_ willen hebben, helaas alleen moet ik dan naar BBned of BabyXL, wat als gevolg heeft dat ik ongeveer een maand zonder internet zal komen te zitten (Sjah, zou altijd nog via normale modem online kunnen, maarjah... :| ) en dat is iets waar ik eerlijk gezegd niet aan moet denken!!!
Bovendien hebben BabyXL en BBned een stuk kleinere dekking dan KPN...
Casema Basic met het compoort modem heb ik zelf ook vanaf Jan 2001 tot
Sep 2002 gehad bij gebrek aan beter dus ik weet wat je bedoeld, en ik heb zelf ook enkele maanden met ADSL gedaan maar woon nu bij vriendin in A'dam en daar had ik al voor haar Chello besteld ;)

Fast ADSL is natuurlijk niet slecht als er niets anders is en ik had ook al veel verhalen gelezen dat Chello zo beroerd qua snelheid, rekeningen en support was dus ik twijfelde ook nog over een snelle ADSL lijn, maar ik heb nog nooit problemen gehad met UPC/Chello :)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

Zoefff

❤ 

Nou, dan ga ik ook ff lekker positief doen over chello hoor!

Ik ben nu al een paar jaar lid van chello, en ik moet zeggen dat het echt een top verbinding is. Ik haal altijd de maximale up en down snelheid, 193 down, 16 up, en er zijn serieus bijna nooit storingen.

In de paar jaar dat ik lid ben geweest, ben ik 1 of 2 keer een paar uur offline geweest door een storing (afgezien van de keren dat ik het niet doorhad natuurlijk, maarja, dat zullen er ook niet zoveel zijn ;) )

Het enige nadeel is dat de down speed zo inzakt, zodra je meer dan 13 of 14 kb upload, maarja, dat is niet een specifiek chello probleem, maar dat is bij alle ISP's zo...

Ondanks dat er andere verhalen zijn, van mijn kant alleen maar lof over chello hoor!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Ben ook wel tevreden over Chello de laatste tijd.. haal meestal snelheden van 100~150 kb/s op FTP's dus ik mag niet klagen. :)

Soms een storing.. is vervelend maar kan gebeuren.

* Dennahz is Chello nog steeds 'dankbaar' dat ze niet moeilijk gedaan hebben over die 55 gig d/l vorige maand.. :X

Twitter

• Sir_Killalot
BrEeZeR schreef op 19 March 2003 @ 08:34:
Ben ook wel tevreden over Chello de laatste tijd.. haal meestal snelheden van 100~150 kb/s op FTP's dus ik mag niet klagen. :)

Soms een storing.. is vervelend maar kan gebeuren.

* Sir_Killalot is Chello nog steeds 'dankbaar' dat ze niet moeilijk gedaan hebben over die 55 gig d/l vorige maand.. :X
Als je 1 keer 55 GB doet en niemand in de buurt klaagt over een trage verbinding zullen ze niet zo moeilijk doen ;)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:18

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Sir_Killalot schreef op 19 maart 2003 @ 03:24:
Ik heb 2 jaar Chello nu, op een Terayon modem.

Maar het bevalt mij ook nog altijd prima. Weinig storingen, heeft er wel eens een middagje of avondje uitgelegen, maar meer ook niet.

Downloaden gaat altijd op topsnelheid, 170k/s, nooit last van problemen gehad.

Ping is ook prima, voorbeeldje ff op www.tweakers.net gepingd:

Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=25ms TTL=246
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=24ms TTL=246
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=26ms TTL=246

Vind ik netjes, helemaal vanuit Friesland ;)

Al met al, Chello is _/-\o_ als ze de upload ook nog eens zouden verhogen

[ Voor 8% gewijzigd door HaaZ op 19-03-2003 13:21 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

ik vind chello nogal raar qua verbinding... zo heb ik weken een top verbinding en zo heb ik een week lang gezeik

en dat gezeik bestaat dan uit het wegvallen van de verbinding voor hooguit een paar minuten per keer! ik hoef ook niet te proberen om m'n modem te resetten, want dan duurt het alleen maar langer! de verbinding komt vanzelf weer terug en dan kan ik weer verder

als ik adsl zou nemen, moeten we eerst weer een kpn telefoonlijn nemen en dan moet ik of hetzelfde betalen voor 768kbit of ik moet 2x zoveel gaan betalen voor 1.5mbit

m'n internetgebruik is de afgelopen maanden drastisch gekelderd door m'n studie en andere verplichtingen :P dus laten we hopen dat storingen plaatsvinden als ik niet achter m'n pc zit :P

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
SithWarrior schreef op 31 July 2002 @ 21:43:
bij mij zelfde resultaten beetje, chello download prima alleen ik wil meer upload dan die 15 kb *snik* voor de rest niks dan lovende woorden de helpdesk is 3 dubbel k*t met peren maaar die heb ik al 3 maanden niet meer hoeven bellen omdat alles prima blijft werken en dan is ut natuurlijk ook goed go chello, we komen der wel! :P
SU vin :+

15 .... ik had 17 maar goed chello vond het fijner om na de dns server crash me 3 kbs tegeven, ( download nu soms 20 ... leuk ... ) ben btw de enigste in me buurt met kwello :(

en helpdesk is nixx :| ze kennen 2 woorden : Formateren en : ik weet het niet ... |:(

en tja, de newservers das helemaal een ramp, en nu dat stukkie @ FP weer : nieuws: UPC lijdt flinke schade door illegale internetaansluitingen

om eerlijk tezijn zou ik het ook doen, ik krijg nog paar honderd abbo geld terug ( had zgn 3 maanden gratis internet ... nog voor de upc mensen hier stonden schreven ze al 70 af :| .. en die gratis webcam heb ik ook nooit gezien )

[ Voor 20% gewijzigd door Roberto op 19-03-2003 13:50 ]

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

Eraser127

Nijkerk

Hier in Heerenveen ook Chello en nooit problemen gehad. 1 Keer was het een weekend weg, maar in de 3 jaar dat we het hebben mag het ook wel een keer. Af en toe gaat het natuurlijk wel eens traag, maar verder nooit problemen gehad. _/-\o_

My Discogs

• Sir_Killalot
HaaZ schreef op 19 maart 2003 @ 13:19:
[...]

Ik heb 2 jaar Chello nu, op een Terayon modem.

Maar het bevalt mij ook nog altijd prima. Weinig storingen, heeft er wel eens een middagje of avondje uitgelegen, maar meer ook niet.

Downloaden gaat altijd op topsnelheid, 170k/s, nooit last van problemen gehad.

Ping is ook prima, voorbeeldje ff op www.tweakers.net gepingd:

Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=24ms TTL=246
Reply from 213.239.154.35: bytes=32 time=26ms TTL=246

Vind ik netjes, helemaal vanuit Friesland ;)

Al met al, Chello is _/-\o_ als ze de upload ook nog eens zouden verhogen
Baas boven baas :P

Pingen naar loadbalancer.tweakers.net [213.239.154.35] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=5 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=6 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=7 ms TTL=248
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=6 ms TTL=248

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 19:34

icecoolsniper

never run from a sniper!

RS_003 schreef op 19 March 2003 @ 13:47:
[...]

SU vin :+

15 .... ik had 17 maar goed chello vond het fijner om na de dns server crash me 3 kbs tegeven, ( download nu soms 20 ... leuk ... ) ben btw de enigste in me buurt met kwello :(

en helpdesk is nixx :| ze kennen 2 woorden : Formateren en : ik weet het niet ... |:(

en tja, de newservers das helemaal een ramp, en nu dat stukkie @ FP weer : nieuws: UPC lijdt flinke schade door illegale internetaansluitingen

om eerlijk tezijn zou ik het ook doen, ik krijg nog paar honderd abbo geld terug ( had zgn 3 maanden gratis internet ... nog voor de upc mensen hier stonden schreven ze al 70 af :| .. en die gratis webcam heb ik ook nooit gezien )
Hehe, op de helpdesk kennen ze ook nog even wachten ben zo terug(5 minuten later pas terug) en ze kennen ook nog firewall deinstalleren meneer |:( en dan zeker lekker scannen of ik internet heb gedeeld :X

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:06
Fantastisch dat het al een maand lang goed werkt :)

Maar om hier nu een topic aan te besten lijkt me wat overbodig. Een opmerking als dit zou bijvoorbeeld wel prima passen in een al bestaand Chello (problemen?) draadje :)

En daarnaast gaat het draadje dicht aangezien ik het idee krijg dat er geprobeerd wordt om techposts te scoren. Niet door idereen hoor, maar er zitten er altijd bij die het dus wel proberen...

[ Voor 21% gewijzigd door Xandrios op 19-03-2003 14:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.