Ik heb een pc, en die spoort dus echt niet! Hij heeft het een lange tijd gedaan vroeger, maar toen, op de dag des onheils sloeg hij ineens zwart beeld(beeld ging uit, niet stroom, maar kreeg gewoon geen signaal meer van de computer), en ik kon niks meer, ctr+alt+del niks, reset knop, nada. toen maar uitgezet, pilie pilie, vet lang niet gedaan. toen was er een dag, toen deed hij het weer, even, toen sloeg hij weer af, etc.etc.
Kortom, hij is een keer afgeslagen, hoe?! geen idee...En sindsdien start hij maar af en toe op. De HD is het niet, want die heb ik in een andere PC getest, en die deed het daar. En als je hem dus aan zet nu, dan hoor je zoeeeeem, maar verder niks, geen piepjes, beeld, niks, maar hij staat wel aan dan, heel vaag. Iemand een idee wat het ev. zou kunnen zijn??
Kortom, hij is een keer afgeslagen, hoe?! geen idee...En sindsdien start hij maar af en toe op. De HD is het niet, want die heb ik in een andere PC getest, en die deed het daar. En als je hem dus aan zet nu, dan hoor je zoeeeeem, maar verder niks, geen piepjes, beeld, niks, maar hij staat wel aan dan, heel vaag. Iemand een idee wat het ev. zou kunnen zijn??