• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Zie topictitel, gaat om een familycam 500 flash van trust iemand een idee of ik dit ergens zou kunnen laten maken...

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Even trust opbellen denk ik. Kunnen er geen losse lenzen op? Als dat het geval is gewoon nieuwe lens kopen :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-03 23:06
koop maar een nieuwe....

Trust kan zelf geen camera's repareren...zelfs bouwen kunnen ze niet ;)

Je kunt met wat geluk een nieuwe krijgen als er nog garantie op zit, maar repareren gaat echt niet lukken....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is het echt de lens of gewoon een plastic beschermkapje wat ervoor zit? In dat laatste geval zou je die gewoon eraf kunnen slopen en is er verder niks aan de hand..

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-03 16:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon weggooien dat ding. }>
Kan je niets meer aan doen.

Whatever.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Stuur hem eens naar mij op dan kijk ik er wel naar.

Ps. als je niks meer erover hoort ga er dan maar vanuit dat ik hem niet kon repareren. >:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Kunnen jullie ook nog gewoon serieus reageren of zijn we er alleen maar op uit om Tommilio in verwarring te brengen?

- ga eerst eens bij Trust navragen
- zoek uit welke lens het is, dan weet Trust ook meer als je aan de telefoon hangt
- zoek uit of je nog garantie hebt

Misschien is de lens wel zo te vervangen. Als je hem ook niet meer op kunt sturen naar Trust, of als dit meer gaat kosten dan een nieuwe cam, koop dan een nieuwe.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1