Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
/edit
http://www.mitsuicdr.com/technology/quality/index.html
/edit
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 12:44 . Reden: ff een Linkje erbij :*) ]
Zal het hem laten lezen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
http://specs.tweak.to/8534
Taiyo Yuden RULES !!
Op korte tijd werden de Taiyo's onze best verkopende CDR's. Dit is niet toevallig. Een zeer hoge kwaliteit, goede compabiliteit met audio apparatuur (vooral Autoradio's), en vooral een gegarandeerde levensduur van meer dan 100 Jaar maken van de Taiyo's de beste CDR voor thuis en professioneel gebruik. Taiyo's vindt men terug in de Philips Silver Premium, sony, en andere CDR's. Wilt U de beste kwaliteit? Dan zit U altijd goed met Taiyo Yuden CDR's.
GRRRR!!! te laat......ik moet ook niet zoveel schrijven; dat duurt te lang.
Verwijderd
Wel een andere test (PC-Active) gevonden, die keek naar Prijs/Kwaliteit verhouding:
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 14:06 . Reden: linkje met image toegevoegd ]
de eerste maanden doet de cd het zonder problemen en opeens zijn ze niet meer te lezen.
Verwijderd
Ik zit ook al met m'n oortjes te klapperen, kun je die dingen eten danVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:51:
hebben cd-r`s dan een houdbaar datum?? of bedoel je termijnen zoals 2/3 jaar ofzo?
ff zonder dollen, volgens mij zit je met een A-merk altijd wel goed!
Verwijderd
FYI: de informatielaag op een CDR is organisch materiaal (PhtaloCyanine / Cyanine). En zoals alle organische dingen heeft het de neiging om van chemische structuur te veranderen of te "rotten"... (of je moet een droge, donkere, koele plek hebben om je CD's op te slaan - misschien dat je dan ook eerder mumificering krijgtVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:56:
[...]
Ik zit ook al met m'n oortjes te klapperen, kun je die dingen eten dan
Ehm, de uitvinders van de CD en de CD-R zijn nog altijd de mensen van 'ons eigen' Philipszimbab schreef op 31 juli 2002 @ 13:53:
er komen altijd erg goede berichten van Taiyo Yuden. schijnen de uitvinders van de CD-R te zijn
Zoals je ziet is PARROT de beste, met de laagste prijs. Score van 100, en lekker goedkoopVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:55:
Hmm, in mijn geheugen zit een test waarbij als uitslag de Kodak Gold als archief-CDR aangebevolen werd als het erop aankwam om langduring, UV-ongevoeliger, minder tijdsverloop de data foutloos vast te houden... het ontbreekt mij alleen even de link naar die test...
Wel een andere test (PC-Active) gevonden, die keek naar Prijs/Kwaliteit verhouding:
[afbeelding]
Wat is het geval, Parrot is gewoon 100% Tayo Yuden
Dus gewoon lekker Tayo Yuden halen, evt. met een opdruk van een reseller zoals Parrot, philips oid
Verwijderd
Kwam in de test van Computertotaal in mei of juni als beste naar voren, en kosten bij Computerland 7 euro per 10 en 60 euro per 100.
TOP!
Verwijderd
Hier staat een overzicht met de kwaliteit van cd's van verschillende fabrikanten.
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
[quote]Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 13:56:
[...]
Ik zit ook al met m'n oortjes te klapperen, kun je die dingen eten dan
Opslag is hier degelijk genoeg... het is de bedoeling dat ze een kluis in gaanFYI: de informatielaag op een CDR is organisch materiaal (PhtaloCyanine / Cyanine). En zoals alle organische dingen heeft het de neiging om van chemische structuur te veranderen of te "rotten"... (of je moet een droge, donkere, koele plek hebben om je CD's op te slaan - misschien dat je dan ook eerder mumificering krijgt- maar serieus, een degelijke opslag hoort bij gevoelige databescherming
)
Verwijderd
/me fikt al tijden op octron
/me snapt niet dat mensen op Lifetec fikken
Verwijderd
hehebonfie schreef op 31 juli 2002 @ 15:48:
omdat hier in the middle of nowwhere geen octron is. Lifetec is in de plaatselijke aldi te halen...
dus dat is als ze op zijn meteen 10 dozen van 10 halen
/me zun ma is nu ook Lifetecs kopen omdat ik geen zin heb om naar de winkel te klooien
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 15:50 . Reden: omdat ik edditen wou? ]
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
iemand die dat kan beamen?
ben van plan een bestellingje te doen bij Gistron daar zijn 700mb per 10 nu 5,79
dat is dus €0.58 c per cd en daar betaal je bij cdrwinkel €0.90 c voor
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Je hebt ook Hi-Space gold: http://shop.cdfreaks.com die hebben een 100 jaar garantie, mits je ze goed bewaard...
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
http://www.pcwelt.de/tests/top10/rohlinge.html
http://www.pcwelt.de/test...tests/rohlinge/index.html
Prime Disc en Octron (bij de Lidl?) komen hier goed uit. De beoordeling is gewogen op kwaliteit (50%), prijs (25%), verpakking (20%) en service/support (5%).
oei, das wel de puurste bagger die je kunt halen......bonfie schreef op 31 juli 2002 @ 15:48:
omdat hier in the middle of nowwhere geen octron is. Lifetec is in de plaatselijke aldi te halen...
Als je echt goede cd's wilt hebben neem je Mitsui, daar betaal je dan ook voor.
Ook al weer zo'n lekker advies van iemand die er veel verstand van heeftCutebritney schreef op 31 juli 2002 @ 14:15:
[...]
Zoals je ziet is PARROT de beste, met de laagste prijs. Score van 100, en lekker goedkoop
Wat is het geval, Parrot is gewoon 100% Tayo Yuden
Dus gewoon lekker Tayo Yuden halen, evt. met een opdruk van een reseller zoals Parrot, philips oid
Taiyo Yuden maakt B kwaliteit, A- kwaliteit en A kwaliteit. Dus TY is niet per definitie goed. Je moet gewoon uitkijken wat je koopt. Parrot is overigens wel goed.
Wat toch wel een nadeel van TY is dat ze geen goede toplaag hebben, ze hebben dus minder bescherming.
Verwijderd
Ze pretenderen lang houdbaar te zijn en zijn het volgens testen ook.