HD scheef. Slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is het slecht als mn HD scheef staat? dus zo: <h1>/</h1>

Ik kan me voorstellen dat het ivm zwaartekracht enzo niet helemaal goed is..

Verwijderd

Kan dat ding voor kortere tijd wel hebben, voor langere tijd eet ik het niet. Zorg er in ieder geval voor dat hij niet aan de kabeltjes hangt (duh). Vraag is alleen: waarom staat hij zo?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nee hij zit wel gewoon vast. Waarom hij zo hangt? De hele PC staat scheef :).. dit is maar tijdelijk, omdat mn koeler kapot is (lees: lawaai maakt, trilt:().. als ik mn PC scheef zet maakt ie niet zo veel lawaai :) vandaar...

Verwijderd

Hahahaha :):)

Oke, dat verklaart een hoop :)
Maar als het maar voor tijdelijk is kan het wel.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Ik zou toch lawaai verkiezen boven eventuele beschadige harddisk en belangrijke bestanden die dat ding bevat...

Greetz!

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Je hebt wel stijl :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-08 09:37
Ik heb een keer een 5.25" Quantum Bigfoot een graadje of 15 scheef gehangen (anders paste hij niet in de kast :) )
Maar ik kreeg regelmatig lees en schrijffouten. Na een paar dagen weer recht gehangen en de fouten waren voorbij... Dus...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een vriend van me heeft zijn Packard Bell al maanden op zijn kant liggen onder zijn bureablad, werkt uit de kunst. De HD staat dan wel onder een rechte hoek, overigens zitten in Packard Bell de HD's vaak 90 gedraaid tegen de voorkant aan, dus staat ie standaard op zijn koppie. Volgens mij moet het scheefhangen van je HD niet zo'n probleem zijn. Het gaat om zulke kleine onderdelen, dat de zwaartekracht hier niet zoveel invloed op heeft. Gewoon zo houden en kijken of ie raar gaat doen..

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
in principe hebben de nieuwe hd's er geen moeite mee. als je ze maar niet snel draait terwijl ze aanstaan.

maarja die quantum bigfoot is ook een verschikkelijk onding (ik heb er ook een, naast mijn nieuwe fireball LT)

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

Hallo????

Hoe oud zijn jullie???? In de allereerste kastjes van Vobis en Escom zaten de harddisks standaard rechtop gemonteerd tegen de voeding aan.. Het maakt echt geen ruk uit hoe je je HD houdt. Hoe zouden anders mensen met een notebook uit de voeten kunnen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 18:42 schreef pj het volgende:
Hallo????

Hoe oud zijn jullie???? In de allereerste kastjes van Vobis en Escom zaten de harddisks standaard rechtop gemonteerd tegen de voeding aan.. Het maakt echt geen ruk uit hoe je je HD houdt. Hoe zouden anders mensen met een notebook uit de voeten kunnen.[/quote]Psies! In die nieuwe budget-PC's :r :r nog steeds. Van die micro-ATX kastjes waarin het 60 graden is. Losers om zoiets te durven bouwen.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

is et niet zo dat het gehele binnenwerk in een soort ophang systeem zit?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
TAG computers uit de waal op texel monteerde hdtjes meestal op ze kop, dat had te maken met de (naar hun idee) gunstiger idee van de voeding stopcontact van de hd tov de voedingskabels. de hd tjes bleven allen leven. TAG niet die is failliet.

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 22:03

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Het probleem is ongelijke belasting van de lagers van je disk. Vroeger mocht je harddisks ook niet op hun kop monteren, alleen horizontaal of vertikaal, omdat anders binnen enkele tientallen of honderden uren de lagers kapot gingen. Tegenwoordig kan het wel (heb er zelf ook een) maar scheef lijkt me toch niet zo geweldig.
Als je op sites van harddisk fabrikanten kijkt staat er meestal wel een pdf-je met inbouw instructies.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Pagina: 1