[PW] foutje ?

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
In de top5 van de prijsdalers, staat op #1: Kodak DX3500 + dockingstat...

Echter, er staat bij dat hij €79 kost. Dat klopt niet, dus ik klik op het edit knopje, en verander de prijs naar 275 euro. (is het normaal dat ik zomaar de prijzen direct kan wijzigen??)
Probleem is dat hij in de Top5 nogsteeds de prijs van €79 heeft....

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hmz alternate heeft waarschijnlijk een foute koppeling in de DB staan. dezxe wordt nog uitgezocht :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52
GiLeX schreef op 31 juli 2002 @ 12:28:
Hmz alternate heeft waarschijnlijk een foute koppeling in de DB staan. dezxe wordt nog uitgezocht :)
thnx :)

Hij is ondertussen uit de top5 :)

of is het mischien zo dat die top5 maar 1x in het uur wordt geupdated ofzo ?
Dat het daardoor zolang verkeerd bleef staan...

En ik verbaasde me er nogal over dat ik zo direct de prijs kon wijzigen, en dat ik geen mail hoefde te sturen naar een van de PW-admins. Klopt het wel dat ik dat zomaar kan veranderen :?

[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 31-07-2002 14:06 . Reden: wijzigen met een EI |:( ]

Verwijderd

}) Heeft Alternate wel vaker last van. LOL
Cutebritney schreef op 31 juli 2002 @ 14:05:
En ik verbaasde me er nogal over dat ik zo direct de prijs kon wijzigen, en dat ik geen mail hoefde te sturen naar een van de PW-admins. Klopt het wel dat ik dat zomaar kan veranderen :?
Dat klopt. Je IP wordt ge-log-ed, dus als je vaker grove fouten maakt, wordt je IP geblokkeerd.

Het is de bedoeling dat men volwassen omgaat met de pricewatch. Zo worden sabotage van de PW geweerd.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 16:44 . Reden: Toevoeging ]