De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
text-decoration: none;
mischien
en alsjeblieft ff kappen met als die font tags.... dat zuigt aars
alles in je css file is beter
mischien
en alsjeblieft ff kappen met als die font tags.... dat zuigt aars
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
disjfa: die puntkomma is niet verplicht bij de laatste property, wel zeer aan te raden.
En pietje63: ga maar uit van de w3c validator, want volgens mij slaat het commentaar van ejk.cso.uiuc.edu nergens op.
En pietje63: ga maar uit van de w3c validator, want volgens mij slaat het commentaar van ejk.cso.uiuc.edu nergens op.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 12:15 . Reden: typo ]
ik zal voortaan die puntkomma er voor de extra dan toch maar bijzetten
en over de css file; ja, ik weet dat dat zou moeten, maar ik ben nooit zo goed met die dingen, dan is dit wat makkelijker....
en over de css file; ja, ik weet dat dat zou moeten, maar ik ben nooit zo goed met die dingen, dan is dit wat makkelijker....
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
http://www.unipress.com/c...nt?CHECKS=LIST&SUBMIT=YESWeblint now checks against HTML 3.2 by default.
het is dus gewoon een waarschuwing doordat weblint de 'style' ziet als microsoft-'extensie'
gelukkig is het hele idee van extensies verouderd en nooit toegepast.
weblint zelf stamt uit '96 (versie 1.017) en alhoewel de autheur het heeft over versie .0 is dat er meen ik nooit van gekomen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Dat -x <taghier> is gewoon een commando voor de validator, dat voeg je dus gewoon toe aan de regel van de url die je wilt checken...
Pagina: 1