Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik heb zelf de CAT DV-922. Gaaf ding, regio-vrij. Ik weet niet of die macro vrij is, maar ik speel me films altijd via de VCR, en het geeft geen problemen. Destijds (hersft) gekocht bij Conrad voor €160leuk_he schreef op 31 juli 2002 @ 12:05:
Goedkoop als ik ben zoek ik een dvd speler (los, niet in de computer) die
-Goedkoop is.
-vcd en mp3's afspeelt.
-cd rw's afspeelt
-Ergens nog een factory menu heeft waar macrovision kan worden uitgeschakeld aangezien ik hem via mijn video wil aansluiten op de TV.
-Nu nog in een gewone winkel (megapool ofzo) te koop is.
Ik had de finlux dvd 510 op het oog,maar die is alleen nog regio vrij in recente versie.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
kun je meestal instellen in het zelfde menu als je de regio instelt. Kun je eens kijken?
Uiteraard wil ik hem (ook) via de VCR aansluiten omdat ik ook wel eens een dvdtje op tape wil zetten. (tekenfilms enzo)
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
OK, van de fabrikant zijn pagina lijkt hij wel aardig. Kan hem verder alleen op internet niet vinden, en helaas ook geen dealer in de buurt van mijn werk of huis (nijmegen). .. maar hij komt in zwart.
Yo.
Zal ik wel weer een zieke video hebben. Toen ik van video naar video wou opnemen gaf mijn tv al bagger beeld toen in sneeuwwitje afspeelde. (dus zonder op record te duwen.)
Bovendien wil ik heel soms wel eens een dvdtje overnemen zonder uren(dagen) lang te staan rippen op mijn pc.
/edit zie ook ander actief topic "aansluit problemen dvd speler" daar wordt ook gewaarschuwd voor macrovision i.c.m. video speler. [Aansluitingen] Dvd-speler probleem
D'er zit geen regio in. Macro kan ik dus niet aan-uit zetten. Maar ik bekijk al me DVD's via de VCR, dus opnemen moet ook wel lukken. Ook kijk ik ze soms via de pc, en dat gaat ook goed. In de manual staat helemaal niks over macro-visionleuk_he schreef op 31 juli 2002 @ 12:49:
Gaaf ding, regio-vrij. Ik weet niet of die macro vrij is
kun je meestal instellen in het zelfde menu als je de regio instelt. Kun je eens kijken?
Uiteraard wil ik hem (ook) via de VCR aansluiten omdat ik ook wel eens een dvdtje op tape wil zetten. (tekenfilms enzo)
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge