Toon posts:

[GBA] Gp powebank batterijen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yow dudes ik ga dus binnekort een gba kopen, en het enige probleem dat ik tegenkom is de batterijen...ik weet dus echt niet welke ik moet hebben

Zon crappy battertypack van trustmaster lijkt me nu ook niet alles...en ik heb van andere gehoord dan gp batterijen hoge qualiteit zijn, dus ik wil graag van jullie een soort "bevesteging"

Het gaat mij zon 30 euro kosten, de rest doet er niet toe...
Ik wil graag weten of een van jullie ook gp batterijen in zn gba heeft zitten, want dan weet ik genoeg (als alles het goed doet natuurlijk)

Linkje: http://www.gppowerbank.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb gewoon een adapter. Daar zitten twee batterijen vast op het klepje en achterop zit een 'gaatje' om de adapter in te pluggen en heb dus nooit last van batterij problemen :)
Je kunt dan nml ook spelen met de adapter aangesloten.

Edit: Voor de GP powerbank heb je ook een speciale oplader nodig en dat kost ook weer 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik heb gewoon zo'n batterypack en die gaat wel lang mee..

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm hoelang kun je met zon batterypack spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:07

-ET-

Phone Home

Die power bank batterijen doen het prima, ik heb ze ook in mijn Digicam zitten. Toen heb ik ze ook geprobeerd in mijn GBA en werkte ook goed. De Varta werken ook goed, die zijn 1900mha en powerbank 1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Powerbank is een keer beter getest qua hoevaak opladen ed.
* Xof gebruikt powerbank voor in zijn muis het zijn goede batterijen dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik Duracell NiMH 1800 mAh batterijen, vooral omdat ze goedkoper waren dan GP's. Ik laad ze op in de Powerbank I, die doet er 25 uur over. Maar omdat ik twee paar heb, zit ik nooit zonder lege batterijen (ze gaan ontzettend lang mee). Die batterypacks van Piranha en Thrustmaster zijn allemaal NiCd batterijen met lagere capaciteit en minder kwaliteit. Daarnaast vind ik zo'n afwijkend batterijklepje lelijk en had ik dus al een Powerbank om te laden, zo'n adapter vond ik daarom overbodig. De batterypacks kun je ook nergens anders voor gebruiken. Kosten voor 4 batterijen: 19 euro.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb een snellader, die laad batterijen op in een uur of 8...Hij is al 10 jaar oud, een keer bij het antieke Tandy gekocht, maar doet het nog uitstekend. Is er verschil tussen snelladers en normale laders, behalve de snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken naar de lader, moet zo groot mogelijk in mAh aan kunnen, rond de 2000 ofzo. Daar moet je dan goede batterijen bij kopen, 1800mAh gaan ongeveer 2x langer mee als de standaard oplaadbare batterijen (700mAh).
Verder is het belangrijk dat de batterijen leeg zijn als je ze oplaad, maar dat weet iedereen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link gelezen, ziet er goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 14:34
wat je ook koopt, koop niet zo'n trustmaster batterij geval. gaat max 2h mee.

ik prop er meestal gewoon duracells in. gaan lang zat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weareborg schreef op 31 juli 2002 @ 16:25:
wat je ook koopt, koop niet zo'n trustmaster batterij geval. gaat max 2h mee.

ik prop er meestal gewoon duracells in. gaan lang zat mee.
Zoiets dacht ik ook al van drie crap :D
Dan wordt het denk ik de powerbank rapide (59 euro) en dan mag pa lekker mee-betalen :9
Pagina: 1