DPC Folding users dag top lijst van 30-07-2002
DPC Folding users overall top 15
DPC Folding teams dag top 25
Folding teams overall top 25
Dutch Power Cows MegaFlush top 5
Wanneer halen we ze in:
Wanneer worden we ingehaald:
Mijlpalen:
Verder: Links: Stats generated by: KoW StatsGenerator 1.5 beta - D.Folding edition Stats hosted by: DukeBox |
Anoniem: 23641
Ik kwam er net achter toen ik een nieuwe client installeerde.
Daarna heb ik in een van mijn al maanden werkende PCs in de error.log gekeken en daar geeft ie ook al aan dat er een invalid handle gebruikt is?
Hey verrek je hebt gelijk. Nu heb ik het ook ineens. Gister nog niets van gemerkt.Anoniem: 23641 schreef op 31 juli 2002 @ 12:28:
Hebben meer mensen op het moment last, dat de handle niet geaccepteerd wordt?
Ik kwam er net achter toen ik een nieuwe client installeerde.
Daarna heb ik in een van mijn al maanden werkende PCs in de error.log gekeken en daar geeft ie ook al aan dat er een invalid handle gebruikt is?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
mooi flushwerk knet
Anoniem: 22630
Sorry dat ik de normale op 3 - 4 een beetje pest, maar beetje concurentie is nooit weg toch?
<grin>
Ook rgmcomputers voelt onze hete adem in de nek en flusht maar weer wat! Zo zien we het graag.
DPC to the top
Handle problemen? Moet ik ook nog naar kijken dan vanavond

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 41832
Ik heb ook de GUI draaien.
Bij mij werkte het later wel door gewoon het normale batch bestand te openen. Want wat blijkt nou, ze hebben een setup ingebouwd zodra je hem voor het eerst opstart. Die moet je even doorlopen en daarna gewoon weer (laten) opstarten via de GUI
EDIT: Sterker nog, ik kom er net achter dat het instellen via de GUI geen effect heeft. Dus als je niet standaard wilt draaien moet je gewoon via foldit.bat opstarten
Als je tijdens de problemen van vanmorgen niks gedaan heb en de client gewoon heb laten lopen dan gaat nu weer alles oke en doe je gewoon niks.
de setup wordt pas gestart als hij de file handle.txt niet kan vinden. de client gooit deze weg als je de client toen gestopt had en gestart tijdens de problemen van net.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Ja, het schiet allemaal niet op nee. Bij mij gaf tie aan dat de handle ongeldig was, ikke opnieuw me handle ingeven, herkende die nog niet, met quit eruit, opnieuw opstarten en handle.txt was gedelete. Lekkerrrrr!Anoniem: 41832 schreef op 31 juli 2002 @ 16:08:
LET OP !!! Ik had, net als meer mensen, ook het probleem dat de handle opnieuw werd gevraagd en dan niet werd geaccepteerd.
Ik heb ook de GUI draaien.
Bij mij werkte het later wel door gewoon het normale batch bestand te openen. Want wat blijkt nou, ze hebben een setup ingebouwd zodra je hem voor het eerst opstart. Die moet je even doorlopen en daarna gewoon weer (laten) opstarten via de GUI
EDIT: Sterker nog, ik kom er net achter dat het instellen via de GUI geen effect heeft. Dus als je niet standaard wilt draaien moet je gewoon via foldit.bat opstarten![]()
Division BrabanderT
Anoniem: 41832
Je moet maar gewoon even opstarten met de foldit.bat, dan krijg je een stel vragen over welke instellingen je wilt gebruiken en dan maar de GUI alleen even gebruiken als Monitor-prog. (En niet de (auto)Start, stop client gebruiken van de GUI.
(als je de client wilt sluiten en je hebt quite-mode aanstaan, kun je wel gewoon de client sluiten door op "Q" te drukken)
Oja en dan nog wat nieuws over het voorval waar iedereen mee zat07/31/2002 - For technical reasons, the next protein update will not occur until Wed., Aug 14, 2002. We will continue to fold the current CASP target until that time
Post by Howard:
- It appears that our old database decided to play one last trick before we change to the new backend, and crashed. If you are getting STATUS 905 USER HANDLE NOT FOUND, or it claims that your e-mail does not exist, those messages are due to the database crash. It will be fixed ASAP, so please be patient with us. We apologize for any inconvenience.
Dat is dus 14 dagen vanaf nu. Iemand nog een "mega" flushje doen?MarcyDarcy schreef op 31 juli 2002 @ 17:32:
Belangrijk nieuws
07/31/2002 - For technical reasons, the next protein update will not occur until Wed., Aug 14, 2002. We will continue to fold the current CASP target until that time
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
Ze hadden het beter kunnen plannen. Nog geen tijd gehad/genomen om alles te checken. Wellicht dat ik daar morgen aan toe kom... (gelijk maar weer eens upgraden naar 512MB DDR)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Sounds good to me. Welke datum had je in gedachte? Ik heb alvast netaccess disabled.stappel_ schreef op 31 juli 2002 @ 23:01:
[...]
Dat is dus 14 dagen vanaf nu. Iemand nog een "mega" flushje doen?
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
maar je kan je saved dingen toch maar 1 week bewaren voordat ze bederven?
Ook goed voor een beetje extra aandacht
Ik zet 'm nu in de spaarstand
je kan bij DF sparen tot ze een nieuwe client uitbrengen en dat is in dit geval over 2 weken.Anoniem: 22630 schreef op 01 augustus 2002 @ 08:02:
laten we inderdaad eens een datumpje afspreken...
maar je kan je saved dingen toch maar 1 week bewaren voordat ze bederven?
mooi! spaarmodus activatedstappel_ schreef op 01 augustus 2002 @ 08:22:
[...]
je kan bij DF sparen tot ze een nieuwe client uitbrengen en dat is in dit geval over 2 weken.
wat wordt onze MF-datum?
Mee eens/oneens?
[ Voor 0% gewijzigd door MarcyDarcy op 01-08-2002 10:32 . Reden: oplettende stappel :) ]
dinsdag 13 is prima. alleen zou ik zeggen vanaf 15:00. een aantal systemen staan namelijk op mijn werk en rond 18:00 wil ik toch graag naar huis.MarcyDarcy schreef op 01 augustus 2002 @ 09:22:
Aangezien de update niet voor woensdag 14 augustes plaatsvindt...stel ik voor om dan op dinsdag 14 augustus te flushen. Lijkt me ook nog leuk om dat zoveel mogelijk rond de klok van 18:00 uur tedoen. Dit i.v.m. het effect dat op de stats van http://www.statsman.org/distfoldingstats
Mee eens/oneens?
Misschien een nieuw topic openen waarin centraal de afspraken staan? (en ook nog uitleg hoe de client in te stellen dat ie spaart) Doen ze eigenlijk met alle MegaFlushes, een appart topicje aanmaken
Lijkt me een strak plan.MarcyDarcy schreef op 01 augustus 2002 @ 10:35:
Vind ik ook prima, is wel wat logischer eigenlijk
Misschien een nieuw topic openen waarin centraal de afspraken staan? (en ook nog uitleg hoe de client in te stellen dat ie spaart) Doen ze eigenlijk met alle MegaFlushes, een appart topicje aanmaken
dinsdag de 13e rond 15:00 dus?
misschien kun je hier ook effe een aparte draad voor openen met een leuke titel.
dan krijgt het iets meer bekendheid.
Aanvullingen, correcties? Schroom niet en post ze. Hoe duidelijker hoe beter
Misschien nog een stukje over de GUI?
met de optie -u t vertel je de client dat hij niet moet gaan folden maar moet gaan flushen. vergeet dan in godsnaam niet de optie -df anders flusht maar 6 units en gooit de rest weg!!!!
en maak a.u.b. een backup voordat je gaat flushen!!!!
het volgende commando is dus genoeg om alle data te flushen.
.\foldtrajlite -f protein -n native -df -u t
ik had vanochtend geflusht door de client af te sluiten, daarna de foldit.bat weer naar normale uitgangspositie te bregen en daarna alleen het -df toe te voegen. Hierna ging de client na opnieuw opstarten ook met flushen