PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
ik ben al een tijd aan het zoekn maar ik kan het niet vindenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 12:02:
ocharmpie,... ff zoeken dan he?
DAAROM vraag ik het
Verwijderd
langer zoeken.... :|(
zie je onderschrift:
zie je onderschrift:
Probeer te zoeken voordat je iets gaat vragen
Iemand die niet zoekt zal niet vinden OOK hier NIET
Eerst denken dan doen!
Selecteer het symbol dat je wil blenden. In de Properties-bar (default onderin je scherm) verschijnt nu o.a. een "color" dropdown. Kies Alpha en selecteer de waarde met de slider.
* Reptile209 heeft zich ook rot zitten zoeken
Zo scherp als een voetbal!
Lekkere plek om dat neer te zettenReptile209 schreef op 31 juli 2002 @ 12:04:
Selecteer het symbol dat je wil blenden. In de Properties-bar (default onderin je scherm) verschijnt nu o.a. een "color" dropdown. Kies Alpha en selecteer de waarde met de slider.
Verwijderd
KIJK VEN IN DE FAQ EN DE INLEIDING TOT DIT FORUM VOOR JE GAAT SCHREEUWEN....
AUB...
Frequently Asked Questions en Richtlijnen
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.
SORRY DIT WAS NIOET VOOR HIER BEDOELD... MAAR VOOR EEN ANDER TOPICJE
AUB...
Frequently Asked Questions en Richtlijnen
Waar vind ik ...?
Samen met het Programming & Webscripting forum, onze onderburen, vormt W&G de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website, zoals polls, forums, tellers, applets en flash-menu's. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden.
SORRY DIT WAS NIOET VOOR HIER BEDOELD... MAAR VOOR EEN ANDER TOPICJE
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 12:08 . Reden: VERKEERDE LOCATIE ]
Mee eens! [offtopic]
Zo scherp als een voetbal!
dat vind ik op zich wel handig maar ik begrijp niet waarom ze het elke keer op een andere manier of plek moeten neerzetten
dan ben je altijd eerst weer een uur aan het zoeken
Verwijderd
Okay, probleem is opgelost, dan gaat dit topic dicht om verdere ongewenste reacties te voorkomen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()