Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ft] Slotje melding ipv errormelding (chem)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 13:15

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Ik wilde reageren op een topic waar nog geen slotje op zat. En toen kreeg ik een melding dat er iets fout is gegaan (het slotje zat er ondertussen al op).

Is het niet mogelijk om dan aan te geven dat er een slotje op het topic zit, ipv "er is iets fout gegaan". Dat is nl zo vaag, ik dacht eerst dat er wat anders fout zat nl.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

chem: error meldingen meer specificeren :?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 13:15

evaarties

Powerball @ 12.582

Topicstarter
Uhm, ja ik kan hem nu ff niet meer reproduceren... want het moet gebeuren als je een open topic aan het lezen bent. Terwijl je daarmee bezig bent, wordt hij op slot gezet (dat merk je dan dus niet).

Als je dan een reply gaat doen en je klikt op verstuurd bericht, krijg je de volgende melding (zoveel mogelijk weer voor de geest gehaald :)):

- bericht is niet geplaatst, er is 'iets' fout gegaan.

Dit staat er dus echt 'iets', maar het lijkt mij wel mogelijk dat "React" wel kan zien dat er ondertussen een slotje is gezet en een melding daarvan kan geven.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

eigenlijk kan dat niet eenvoudig :)
er zou dan in het logboek moeten worden gekeken wat er gebeurd is sinds jouw binnenkomst op het form en de tijd van het submitten - och arme db server :)

Onder de melding dat er iets is fout gegaan zou een melding moeten staan. Hier zal ik wel ff naar kijken...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.