Mja, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet kan, maar ik ga het toch proberen 
Ik wil dus een form maken, in deze form wil ik 2 (of meer) imagefileds waarop geklikt moet worden.
Echter, ze hebben beide een andere waarde.
Nu zou je kunnen zeggen, maak gewoon 2 forms aan met elk form een eigen imagefield.
Hang wat hidden input types in de form et voila .. 2 imagefields met een eigen waarde.
Zo werk ik dus nu ook, echter wil ik ook nog met een selectbox werken.
Het nadeel van deze 2 formfields, is dus dat ik op 1 pagina 2 maal dezelfde selectbox moet tonen.
Ik zat eerst te denken om met JS iets te doen (onclik/change/whatever) maar een simpel testje om dan iets te printen levert meteen een nieuwe schone pagina met die ene regel op.
Dat gaat dus ook niet werken.
Is wat ik wil uberhaupt wel mogelijk ?
* Koffie hoopt dat de uitleg een beetje te begrijpen is
Ik wil dus een form maken, in deze form wil ik 2 (of meer) imagefileds waarop geklikt moet worden.
Echter, ze hebben beide een andere waarde.
Nu zou je kunnen zeggen, maak gewoon 2 forms aan met elk form een eigen imagefield.
Hang wat hidden input types in de form et voila .. 2 imagefields met een eigen waarde.
Zo werk ik dus nu ook, echter wil ik ook nog met een selectbox werken.
Het nadeel van deze 2 formfields, is dus dat ik op 1 pagina 2 maal dezelfde selectbox moet tonen.
Ik zat eerst te denken om met JS iets te doen (onclik/change/whatever) maar een simpel testje om dan iets te printen levert meteen een nieuwe schone pagina met die ene regel op.
Dat gaat dus ook niet werken.
Is wat ik wil uberhaupt wel mogelijk ?
* Koffie hoopt dat de uitleg een beetje te begrijpen is