En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Dat hebben zelfs telefooncellen in Nederland. Stond jaar of 2 terug op GOT een lijst met telefoonnummers van telefooncellen in Nederland; Ikzelf denk dat elke telefoon wel een telefoonnummer moet hebben om te kunnen werken...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
In elk geval elke telefooncel van Telfort heeft telefoonnummers. Deze worden gewoon meegezonden en kan je dus aflezen op een telefoon met nummerweergave (ook GSMs dus) en uiteraard kan je ze terugbellen
Ik heb het wel eens geprobeerd en alhoewel het hele blok cellen toen onbemand was kreeg ik de in gesprektoon...VHware schreef op 31 juli 2002 @ 13:20:
In elk geval elke telefooncel van Telfort heeft telefoonnummers. Deze worden gewoon meegezonden en kan je dus aflezen op een telefoon met nummerweergave (ook GSMs dus) en uiteraard kan je ze terugbellen
maar jullie weten niet of dat in tjechie kan ?
ja ik meen van wel kom er net vandaan en volgens mij hoorde ik daar een cel overgaan..
maar of het in heel tsjechië kan??
maar of het in heel tsjechië kan??
Denk wel dat ze daar ook gewoon nummers hebben... maar dan moet je er dus eerst wel ff achter komen welk nummer zo'n cel heeft.
Dan proberen oft werk, kan zijn dat de telefoon in de cel wel over gaat maar dat je nix hoord omdat ze het geluid uitzetten... of ze zijn helemaal afgesloten voor inkomende gesprekken (Telefoonnetwerk in Tshecije is zowiezo niet erg stabiel
Dan proberen oft werk, kan zijn dat de telefoon in de cel wel over gaat maar dat je nix hoord omdat ze het geluid uitzetten... of ze zijn helemaal afgesloten voor inkomende gesprekken (Telefoonnetwerk in Tshecije is zowiezo niet erg stabiel
staat dat nummer meestal op de telefoon zelf ? moet me vriendin wel kunnen uitleggen war ze moet kijken
Nee, telefoonboek zal je ze niet vinden denk. Eenigste manieren die ik weet om aan dat soort nummers te komen:
- Sites met lijsies van dit soor nummers (google is your friend)
- Naar zo'n cel toe lopen en vanuit daar een gsm / telefoon met nummermelder bellen
- Naar telefoonnummer bellen dat je laat weten vanaf welke telefoon(nummer) je belt, ik weet dat de PTT vroeger zo een nummer had, weet niet of het nu nog bestaat
- Sites met lijsies van dit soor nummers (google is your friend)
- Naar zo'n cel toe lopen en vanuit daar een gsm / telefoon met nummermelder bellen
- Naar telefoonnummer bellen dat je laat weten vanaf welke telefoon(nummer) je belt, ik weet dat de PTT vroeger zo een nummer had, weet niet of het nu nog bestaat
toch na lang zoeken iets op de discussie groepen van google gevonden

ze heeft al 40 euro aan beltegoed verbelt maar gelukkig komt ze zaterdag terug.
dus het schijnt te kunnen nahja ik kijk vanavond wel ik ben zo blij kan ik lang bellen met me vriendin.Vanavond kwam ik terug van een mooie vakantie Frankrijk (zonder pc) en toen
ik terug kwam belde mijn ouders mij op mijn GSM vanuit Tjechie, zag het
nummer staan en kon ze toen terugbellen om hun kosten te besparen.
Groeten,
Michel
ze heeft al 40 euro aan beltegoed verbelt maar gelukkig komt ze zaterdag terug.
Moet je maar ff op http://www.klaphek.nl/nr1/bellen.html kijken "Bellen met cellen" geeft wel een leuke (hoewel enigzins verouderde) blik op de situatie
.
nu hopen dat onze nummer melder het nummer laat zien een niet no CID.
landcode tjechie is 420, dus:
+420335751109
of
00420335751109
EDIT: LOL, de eenigste telecom provider in Tjechië heet "Moment", zegt wel wat over de kwaliteit van het netwerk daar
+420335751109
of
00420335751109
EDIT: LOL, de eenigste telecom provider in Tjechië heet "Moment", zegt wel wat over de kwaliteit van het netwerk daar
ik zie het al nummer vekeerd opgeschreven het kan nu wel
Verwijderd
Telefoon cellen bellen gaat, als het goed is, niet meer in Nederland. KPN heeft deze mogelijkheid verwijdert omdat er werd geknoeit met #21 op de telefoon cel.
Neem hoorn op van de telefoon cel, #21 (naar verwegistan) bel telefoon cel zodat je lokale kosten krijgt voor je gesprek naar verwegistan.
Neem hoorn op van de telefoon cel, #21 (naar verwegistan) bel telefoon cel zodat je lokale kosten krijgt voor je gesprek naar verwegistan.
mijn pa werkt in Tsjechie, vliegt dus elke week op en neer
Met nummerweergave moet je oppassen daar; dat gaat alleen SOMS goed.
Maar de meeste apperatuur is er zo verouderd, dat het nummer NIET meegezonden wordt.
Of een tel. cel een eigen nummer heeft, weet ik niet, we hebben gewoon een vaste telefoon in't appartement, en natuurlijk de GSM's

Wat ik wel weet, is dat het bellen vanuit Tsjechie naar NL niet zo heel erg gek duur is vanaf een vast toestel; rond de 10 kronen/min geloof ik.
Binnen tsjechie zelf is het bellen met vaste telefoons even duur als in NL.
Wat wel erg leuk is; als je gewoon Tsjechiese mobieltjes / simmkarten hebt, mobiel bellen is soms nog goedkoper dan via de vaste telefoon
Met nummerweergave moet je oppassen daar; dat gaat alleen SOMS goed.
Maar de meeste apperatuur is er zo verouderd, dat het nummer NIET meegezonden wordt.
Of een tel. cel een eigen nummer heeft, weet ik niet, we hebben gewoon een vaste telefoon in't appartement, en natuurlijk de GSM's
Wat ik wel weet, is dat het bellen vanuit Tsjechie naar NL niet zo heel erg gek duur is vanaf een vast toestel; rond de 10 kronen/min geloof ik.
Binnen tsjechie zelf is het bellen met vaste telefoons even duur als in NL.
Wat wel erg leuk is; als je gewoon Tsjechiese mobieltjes / simmkarten hebt, mobiel bellen is soms nog goedkoper dan via de vaste telefoon
Ik weet dat er in attractiepark Slagharen een telefooncel staat waar je nog naar toe kan bellen. Tenminste, dat kon een half jaar terug nog wel...
ja, kan maar helaas is de telefoonlijn alleen eenrichtingsverkeer, je kan er alleen vandaan bellen!VHware schreef op 31 juli 2002 @ 13:20:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Pagina: 1