Waarom heeft de gigabyte 8500 128mb geen grote heatsink?

Pagina: 1
Acties:

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
weet iemand waarom de gigabyte AP128DG-H (radeon 8500 128mb) geen grote heatsink dus ook geen heatsink op de geheugenchips maar de 64 mb versie wel?

voor pics : http://www.giga-byte.com/products/agp_index.htm

Verwijderd

Ik dacht dat dat geheugen niet zo verschriklijk heet wordt.
Van daar geen grote heatstink. maar die van 64mb worden wel veel te heet vind ik zelf daarom hebben ze daar wel een grote heatstink op.

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Boeit ut echt :? Als ut maar goed werkt, en dat doettie 8)

Vandaag geen signature

Verwijderd

Scheelt je hooguit wat in overklokken. Waarschijnlijk vonden ze meer ramsinks te duur op die hoeveelheid geheugen :+ en dus... Je kunt natuurlijk ramsinkjes bijkopen als je dat er heel graag op wilt hebben.

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ja, het kan wel schelen in overklokken maar als ik er zelf heat sinks opzet is het dan niet zo dat ik geen garantie meer heb?

Verwijderd

Mr.C4 schreef op 01 augustus 2002 @ 14:06:
ja, het kan wel schelen in overklokken maar als ik er zelf heat sinks opzet is het dan niet zo dat ik geen garantie meer heb?
Nee dan heb je geen garantie.
Maar als je die heatstinkjes er af kan halen voor zichtig dan kan het geen kwaad.
En die heatstinkjes hoeven niet perse met ocen te maken maar ook de levens duur
word verlengt. Ik heb hier nu een coolermaster blok in stukjes gezaagt en die stukjes gaan volgende week er op >:).
En dan ga ik zeker de 320mhz met mijn videokaart. want nu haal ik al de 306mhz makelijk :).

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Misschien is die heatsink klein om de kostenverhoging van 128 mb binnen de perken te houden.
Pagina: 1