Unreal tournament [alt+tab]

Pagina: 1
Acties:

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ik heb een mega probleem.. al sik speel onder UT en ik wil Alt+Tab gebruiken slaat mijn UT op hol.. en ga ik naar windows.. en krijg ik meteen een loopback error...

Maar als echt UT-er wil je graag in een MIRC kanaal zijn en kunnen spelen, en daarbij moet je soms kunnen switchen.. anders moet je steeds opnieuw inloggen en dat kost tijd..

Wie kan me helpen???

PS: Search vond NIETS van UT

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
tsja ik heb ook een vergelijkbaar probleem, als ik een keer alt-tab gebruik in UT, en ik ga weer terug naar full screen krijg ik constant een extra muiscursor in mijn spel, een vierkantje die meebeweegt met je muis, erg irritant. :(

Verwijderd

ik heb hetzelfde maar als ik op alt tab druk DUURT HET HEEEEL lang voordat hij er is andersom ook als ik terug ga, en als ik dan na 10! minuten!! terug in het spel ben ben ik eruit gekicked dankzij die kut precache ik wou dat ik net als alle mensen gewoon kon switchen :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Waarvoor zou je terug willen naar irc? In UT zit zelf een prima IRC client.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-10 10:10

Bosmonster

*zucht*

Gebruik de ingebouwde.. of probeer eens ALT-ENTER.. dan switch je naar windowed mode.

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 01-11 11:09
tss, een echte UT-er kletst niet, die slacht
en die ingebouwde kletsmodus moet het wel doen voor
korte berichtjes

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Wat je kan doen is je ut en windows op 16 bit zetten of 32 bit.. Als ze verschillend zijn heb je er vaak problemen mee. Verder kun je natuurlijk ook irc van ut gebruiken!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Je ken ook minimaliseren , (eerst Esc :p )

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• raptorix
Schaapje_BlaaT schreef op 31 juli 2002 @ 12:48:
tss, een echte UT-er kletst niet, die slacht
en die ingebouwde kletsmodus moet het wel doen voor
korte berichtjes
Wel handig als je clanwar hebt dat je beetje kunt regelen waar je moet spelen etc.

• altec
degene die zeggen dat UT IRC goed is die spelen het spel waarschijnlij kniet, je gaat toch niet hele-maal /msg q auth NICK NAME PASSWORD tikken als je wil gamen?
En bovendien moet je geregistreerd zijn in UT om in IRC in te loggen vet nep dus,

Verwijderd

altec schreef op 31 juli 2002 @ 20:04:
degene die zeggen dat UT IRC goed is die spelen het spel waarschijnlij kniet, je gaat toch niet hele-maal /msg q auth NICK NAME PASSWORD tikken als je wil gamen?
En bovendien moet je geregistreerd zijn in UT om in IRC in te loggen vet nep dus,
Waar heb je het over ?
Ik kies gewoon chat, en verder is het percies het zelde als mIRC.

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

Waar kan je dat chat kiezen dan?

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• altec
als je klikt multiplayer.. das gewone IRC, en moet je doen wat ik hierboven vermelde!!!

Maar het was idd de 32/16 bits verschil.. draaide windows in 16 en UT in 32

Verwijderd

JE kan ook gewoon op Multiplayer en dan chat drukken...... :7

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

robbertb

winter

altec schreef op 31 juli 2002 @ 11:14:

PS: Search vond NIETS van UT
[offtopic]
hm de search doet het bij mij helemaal niet, sinds de nieuwe server werkt search niet meer bij mij, hij vind op niks meer iets :S

• raptorix
Degene die dit zegt speelt kennelijk zelf geen UT :Z

• altec
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 01:45:
[...]

JE kan ook gewoon op Multiplayer en dan chat drukken...... :7
Lees vorige post, en als jij alles wilt intikken aan commands.. veel succes!

Verwijderd

Die errors kreeg ik eerst ook, maar dat kwam door verkeerde instellingen in de bios voor het geheugen, of gewoon brak geheugen..
Maar probeer alt+enter ook.. gaat altijd goed hier.
Pagina: 1