Toon posts:

Layer invoegen in frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met dreamweaver heb je zo een hele makkelijke optie om layers in te voegen en die kan je dan gebruiken om tekst of plaatjes in te zetten en die verschuiven dan niet.

Nu kom ik op mijn stage en hier gebruiken ze frontpage. Hier hebben ze dus een probleem dat als je je internet browser verkleint dat de pagina zich automatisch gaat proberen aan te passen en het wordt dus een zooitje. Is er in Frontpage de optie om layers in te voeren of is er een andere oplossing voor? weet iemand een html code om dit op te lossen? alvast errug bedankt.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
je kan ook gewoon de code voor layers opzoeken en zelf invoegen(google staat er vol van, heb het gisteren zelf nog moeten opzoeken:))
vergeet dan ook niet te zeggen dat de positionering absolute moet zijn en niet relative,anders gaat hij alles nog verplaatsen :)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Mijn (weinige)ervaring is dat layers + frontpage == bagger...

Stop uploading passwords to Github!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
Papa Eend schreef op 31 juli 2002 @ 11:19:
Mijn (weinige)ervaring is dat layers + frontpage == bagger...
mijn ervaring: frontpage == bagger :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 11:08:
Met dreamweaver heb je zo een hele makkelijke optie om layers in te voegen en die kan je dan gebruiken om tekst of plaatjes in te zetten en die verschuiven dan niet.

Nu kom ik op mijn stage en hier gebruiken ze frontpage. Hier hebben ze dus een probleem dat als je je internet browser verkleint dat de pagina zich automatisch gaat proberen aan te passen en het wordt dus een zooitje. Is er in Frontpage de optie om layers in te voeren of is er een andere oplossing voor? weet iemand een html code om dit op te lossen? alvast errug bedankt.
wat dacht je dan van fixed size tables? Maar, idd, layers (DIV's tenminste) zijn dé manier om voor opmaak dingen goed op 'n page neer te zetten. Alleen als je gegevens gestructureerd gaat weergeven gebruik je dan een table :)

*zwaait naar Cheatah* :P

Verwijderd

Topicstarter
en dreamweaver installeren en de pagina's die met frontpage zijn gemaakt editten met dreamweaver is natuurlijk helemaal geen goede keus toch?? Ik had dacht ik zoiets gehoord dat dat elkaar errug verkloot (sorry voor het taalgebruik) :)

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
ik geloof dat dreamweaver een aardige clean-up frontpage-code functie heeft, dus dat zou je nog kunnen proberen..

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

DaRKie schreef op 31 juli 2002 @ 11:21:
[...]

mijn ervaring: frontpage == bagger :)
een andere ervaring bij mij is
Dreamweaver == geniaal :)

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Verwijderd

Ik zou niet eens beginnen met frontpage ...

Gewoon dreamweaver MX gebruiken. Dan komt alles helemaal goed.

www.macromedia.com bijvoorbeeld.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het nadeel is, dat je stageadres niet zo blij zal zijn dat jij daar een niet gelicencieerd programma installeert, tenzij het natuurlijk door jouzelf voor thuis gekocht is...maar dan nog heb jij niet de licentie om het daar op je pc te installeren meen ik.

En om nou op een stageadres te gaan vragen of ze een programma kopen... mmm... denk het niet...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1