Ik heb hier een Toshiba laptop met een ingebouwde wireless lan-chip en een werkend Access Point. Op de laptop staat de nieuwste Toshiba driver voor wireless lan-kaarten geinstalleerd en de bijbehorende client manager. De Device Manager zegt dat alles okee is. De Client Manager geeft aan dat de verbinding Excellent is en ziet het MAC-adres van het access point en ontdekt zelf de network name in het statusvenster. Toch krijgt de laptop geen ip toebedeeld. Het windows-icoontje voor de lan-verbinding staat met een kruisje in de tray en geeft
"Network cable disconnected"
Als ik het profiel in de client manager opnieuw instel, gaat hij wel proberen een nieuw IP toe te kennen, maar geeft aan dat dat failt.
Waar kan dit aan liggen? Hoe zorg ik ervoor dat die kaart wel een IP adres krijgt van de DHCP-server?
"Network cable disconnected"
Als ik het profiel in de client manager opnieuw instel, gaat hij wel proberen een nieuw IP toe te kennen, maar geeft aan dat dat failt.
Waar kan dit aan liggen? Hoe zorg ik ervoor dat die kaart wel een IP adres krijgt van de DHCP-server?