Toon posts:

I-net site problemen met chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet als spam bedoelt, maar het gaat om het volgende:

Ik beheer een i-net site Gamers4ever.net Alleen ik krijg steeds meer klachten van mensen die de site niet opkomen met chello.

Mensen in mijn omgeving (amsterdam) hebben nergens last van en kunnen de site gewoon bezoeken. Vooral in Almere lukt het met chello niet om op de site te komen.

Ik heb chello al geprobeerd te mailen, maar geen reacties :(

De server staat in de US, www.powweb.com! Ik snap niet wat het probleem is en waarom sommige het wel en sommige niet kunnen bekijken?
Heeft iemand anders ook problemen mee? En weet iemand iets van een oplossing?

Alvast bedankt

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Ik hoor dat ook wel eens (ik werk ook op een helpdesk). Was toen met een vacature-site. Ik denk niet dat chello er zoveel aan kan doen en gaat doen.

Specs

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Ja kan kloppen Powweb... waarvan ik de eigennaar kon, zei dat Powweb geen toegang heeft tot de Amsterdam Internet Exchange. En de meeste grote verbindingen van Chello lopen via de Amsterdam Internet Exchange.

KPN providers hebben wel toegang omdat KPN alternatieve verbindingen daarvoor heeft.

Hoop dat het een beetje duidelijk wordt zo.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmm bovenstaande url doet het prima hier, en ik heb chello en woon in almere

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
thanks het is duidelijk, snap er alleen nog geen kont van, waarom sommige het wel doen en andere weer niet. Chello Amsterdam heb ik nog geen directe klachten over gehoord.

Wel richting ede en Almere..
Er is overigens een manier om de site wel te bekijken, via de proxy, maar ik kan moeilijk al die duizend mensen gaan mailen die er met chello niet opkomen. Als je de oude DNS van chello gebruikt moet je erop kunnen komen.

Call me a n00b, maar ik snap dan niet wat dat dan met de Amsterdam Internet Exchange te maken heeft!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
komt dat gewoon via welke backbone je chello gaat ?

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Ja dat klopt... de knooppunten in Nederland zijn verschillend.. sommige hebben wel toegang sommige niet.

Verwijderd

Topicstarter
lekker klote met chello weer..
Sjeez en ze willen er niet eens een behoorlijke oplossing voor verzinnen.
Toen ik ze belde was het enigste wat ze me te melden hadden, F*ck off!!
Pagina: 1