Ik heb dus een R8500pro van Club3D (nja ok, ATI chip). Ding doet het prima. Alleen heb ik bij SoF1 een probleem. Als ik begin is er nog niks aan de hand, alles ziet er prima uit. Na maar heel even echter is het alsof ik in een disco rondloop. Ook als ik gewoon stil blijf staan gaan er overal en nergens van allerlei felle kleurtjes knipperen, van langzaam en een beetje tot heel snel en heel veel. Ik kan verder wel gewoon spelen, maar het is gewoon hoogst irritant.
Ik ben niet zo into videoplankthermen, dus hieronder de config schermpjes. Hopelijk kunnen jullie me dan vertellen wat ik fout doe, want m.i. heb ik ongeveer alle mogelijke settings al geprobeerd.

Bij OpenGL en D3D zijn in het tabblaadje 'compabiliteitsopties' op alle mogelijke manieren aan en uit geweest, ze staan op het moment allemaal uit.
Als ik nog wat screenschots moet maken, meld het dan ffies
Ohja, OS = WinXP prof. Scherm is Iiyama HM704UCT
Ik ben niet zo into videoplankthermen, dus hieronder de config schermpjes. Hopelijk kunnen jullie me dan vertellen wat ik fout doe, want m.i. heb ik ongeveer alle mogelijke settings al geprobeerd.
Bij OpenGL en D3D zijn in het tabblaadje 'compabiliteitsopties' op alle mogelijke manieren aan en uit geweest, ze staan op het moment allemaal uit.
Als ik nog wat screenschots moet maken, meld het dan ffies
Ohja, OS = WinXP prof. Scherm is Iiyama HM704UCT
[ Voor 0% gewijzigd door bart1234 op 31-07-2002 11:06 . Reden: os en monitor toegevoegd ]